Op het internet ontmoet !! HELP!

heey
ik heb mijn vriendje op het internet ontmoet… hoe stel ik hem voor aan mijn ouders, zonder dat ze weten dat ik hem via internet ken? :open_mouth: Dat mogen ze gewoon NIET weten. Help please !!

XX

waarom mogen ze dat dan niet weten…

Je zegt dat je hem via via kent?, dus via je vrienden/familielid ect.?

Sorry hier heb je niet veel aan

Gewoon niet vertellen? ik denk trouwesn dat je het wel zou moeten vertellen.

Maar dit is toch niet iets waar ze snel achterkomen?:face_with_raised_eyebrow:

Nee, niet via vrienden, op een chatbox…

altijd eerlijk zijn tegen je ouders.

Ja dat lees ik XD, anders vertel je gewoon de waarheid?

Ik zou niet weten wat ik moet zeggen :open_mouth: Hoe ik hem anders ken. Hij woont nou niet in de buurt ofzo, en ik mag niet naar feestjes…

Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen en dat weten mn ouders gewoon hoor :slightly_smiling_face: ik wilde eerst ook niet dat ze t wisten, maar er zat niks anders op dus ik heb t ze maar gewoon verteld. Niks ergs aan :slightly_smiling_face:

Oja :stuck_out_tongue:
“Mam, ik heb een vriendje. (Bij dit deel krijgt ze al een hartverzakking.) Ik ken hem via een chatbox (Ik kan 112 bellen).”

Dan zeg je dat je hem in de kroeg bent tegengekomen?
Of woont die ver weg?
Maar ik denk eigenlijk dat je beter eerlijk kan zijn, als ze er achter komen ben je nog verder van huis. Hoezo mogen ze het niet weten dan?

Dan gaan ze dingen van hem denken, en van mij… :S
Ja hij woont ver weg…

wat wil je nou horen dan?.. zeg het vooral níet tegen je ouders. gewoon niet doen… want je doet ze er echt geen pijn mee als ze er ineens achterkomen dat hun dochter van 12 met een vent van 20 heeft die ze via het internet kent. Meisje, je weet echt niet wat je allemaal op je hals haalt…

Okee :slightly_smiling_face: Ik heb een idee… het is misschien best wel dom… :stuck_out_tongue:
Ik ga binnekort naar de Efteling met een vriendin, ik zeg dat ik hem daar ben tegen gekomen en dat we gepraat hebben, msn uitgewisseld, en dat het toen wat is geworden ofzo. Daar komen ze nooit achter, toch?

mag ik vragen hoe oud hij is?

Ik hoop het voor je, ik had precies hetzelfde, mn ouders zijn er achter gekomen … en dat is niet zo heel leuk xD

X

Ik ben 14 ;d en hij net 18 :wink:
& hij is geen vieze oude vent ofsoo :open_mouth:

Tsja eerlijk zijn is het makkelijkst … uiteindelijk.

Maar anders vertel je dat je hem via via kent, dat hij een vriend is van een vriendin en dat je hem via msn beter hebt leren kennen en zo uiteindelijk je vriendje is geworden? Dan klopt het kennen via de computer alsnog xD

En nadat ze hem hebben ontmoet weten hun ook wie hij is enz. En vinden ze het vast wek goed ^^

Best wel slim ! ^^
Thx !

zeg dat je hem op een fuif fzo ontmoet hebt :slightly_smiling_face: