Op hem afstappen

Haii allemaal , ik ben een meisje van 13 en ben denk ik verliefd op een jongen … Alleen ken ik hem beter dan hij mij … We hebben zo 1 keer een superkort gesprekje gehad … Meer niet . Maar ik weet wel veel over hem… :cold_sweat: … Hij heeft geen fb dus kan ik niet echt met hem chatten ofzow…Ik zou hem graag beter willen leren kennen … Maar zelf ben ik erg onzeker … En mijn vriendinnen erop afsturen vind ik nou een groot risico :dry: Die maken er een heel drama over en dan weet hij direct alles haha . Hoe kan ik hem nou beter leren kennen … Ben echt onzeker … HELP PLZ!

Gewoon op hem afstappen en vragen hoe het gaat, of wat hij aan het doen is of iets dergelijks. Je hoeft niet meteen verkering te hebben maar eerst af en toe even praten. Als hij jou ook leuk vind komen er vanzelf langere gesprekken.

Vind hij dat dan niet raar ? Als ik zo random op hem afstap en vraag hoe het gaat?

Kan je niet terugkomen iets wat jullie tijdens dat korte gesprekje hadden besproken?

Ging niet echt over veel , want een vriendin stond erbij en hij zei niet veel en ik ook niet enzo.

Hhmm deze is inderdaad een lastige. Ik had ook dit probleem en weetje wat ik deed :joy::joy: ik liet mijn vriendin naar hem toe gaan en allemaal vragen stellen: of hij een vriendjn had etc. En nu vindt hij haar super irritant en met mij wilt die ook niet meer praten haha :sweat_smile:. Dus doe dat maar niet. Wat je miss wel kan doen is als jij bevriend bent met iemand waarmee hij bevriend is dat die persoon jullie met elkaar laat praten of dat hij/zij met hem afspreekt en dat die je meeneemt.

Haha nou ja zo’n type lijkt het mij nu ook niet dat hij direct mensen irritant gaat vinden :cold_sweat: Maarum mijn vriendinnen kennen hem ook niet zo super goed … Gewoon van het vormsel enzowww… Dusjjjjj lastige situatie :wink:

Nee. Daarmee laat je weten dat je geïnteresseerd in hem bent en dat is je doel.

Ben ni zo zelfverzekerd maar misschien moet ik toch maar eens uit mijn comfort-zone gaan en op hem afstappen :flushed: :cold_sweat: :upside_down_face:

Ik denk dat het belangrijk is dat je weet dat het gesprek met hem niet moeilijk en diepzinnig moet zijn, zeker niet de eerste/tweede keer. Wat je kunt doen is bvb. als jullie samen op school zitten hem ‘toevallig’ tegenkomen in de gang en vragen naar welke les hij moet ofzo. Je kunt niet veel fout doen, en ik denk dat hij het wel leuk vindt als hij merkt dat hij interessant genoeg is om tegen te praten als je ineens naar hem toe komt.
Blijf jezelf en kijk hoe het gaat. :wink:
Ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat het goed meevalt om een gesprek te beginnen.
succes !
:wink: :wink:

t ligt er ook aan waar je m altijd h
ziet: op school, bij een sportclub? zit ie in een andere klas of dezelfde, ik ga nu maar ff uit van zelfde school andere klas :dry:
ik zou gen soms nar m toe lopen en eggen hey, hoe is t? en dan komt er vanzelf een gesprek :slightly_smiling_face: als je dit elke dag/week herhaalt leert hij je beter kennen, zorg ervoor dat je wat over jezelf vertelt, maar niet te eigendunk natuurlijk :upside_down_face:
dan kan je na een paar keer vragen iets leuks te doen :grinning:
zo heb ik t gedaan want had precies t zelfde probleem, ben bijna 13 en zit in de brugklas, t is makkelijker om het op de middelbare te doen, want op de basisschool is alles anders zegmaar dus dan kan je dat niet echt vragen zonder de hele school achter je aan te hebben :sex:

Die van tegenkomen in de gang lijkt me wel handig maar meestal loopt zijn hele klas dan mee met zijn vrienden en nouja dan probeert hij stoer te doen tegenover zijn vrienden :flushed: Maar ik kan het wel eens proberen

Same problem hiero :expressionless:
Ik ben een meisje van 14 en ben ook verliefd op een jongen. Ik ken hem al een klein beetje, maar durf ook niet op hem af te stappen en dan tegen hem te praten. Praat alleen tegen hem op whatsapp, maar dat word ook steeds minder want idk wat ik tegen hem moet zeggen. Ik ben zelf namelijk een beetje verlegen en daarom weet ik dus niet echt wat ik tegen hem moet zeggen, maar ik vind hem wel super leuk. Hopelijk heeft iemand tips.