Op hem afstappen? help

Hooi!
Ik ben een meisje van 15 en ik zit met een probleempje en hopelijk kunnen jullie me helpen :slightly_smiling_face:
Ik vind een jongen al een tijdje leuk en ik wil weet eerlijk gezegt niet echt wat ik moet doen.
Mijn vriendin kent een meisje die de jongen die ik leuk vind ook kent en ze vroeg aan haar of hij single is en dat is hij, en me vriendin vroeg ook of ze zijn whatsapp mocht hebben maar die meisje zei dat ze het zelf aan hem moest vragen.
Ik kan hem ook niet op social media vinden ( facebook , twitter , instagram )
het enige wat ik weet is wat zijn naam is en eigenlijk wil ik graag hem leren kennen maar ik durf niet echt op hem af te stappen.

hopelijk hebben jullie misschien tips !

Xoxo

Nee , jammer genoeg niet ghehe

Goeie tip ! ik denk er over na :slightly_smiling_face:

Vraag hem gewoon keertje om te ‘’ chillen ‘’?

of zie je hem niet vaak?

ik zie hem alleen in de aula. :slightly_smiling_face:

Begin eens met hem groeten?

Maak eens een praatje met hem zodat die je alvast leert kennen als je in de aula bent. En zorg er dan voor det je vrienden mee zijn zodat je niet awkward alleen bent haha

Dankje voor al de reacties :slightly_smiling_face: ik ben alsnog wel heel zenuwachtig en ik ga met me vriendinnen praten of ze met me samen naar hem toe willen gaan ( of met z’n 2e ) :slightly_smiling_face: hopelijk komt alles goed

Er gewoon voor gaan meid! :wink:

Gewoon doen! Een nee heb je en een ja kun je krijgen.
Anders heb je achteraf spijt als je het niet hebt gedaan. :slightly_smiling_face: Succes!

Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. En als het dus toch mis is, heb jij de moed gehad om het te proberen (waar je dan trots op mag zijn) en hoef je ook geen hoop meer te hebben! Ik zie geen reden om het niet te doen zelf ben ik ook een schijterd verder hoor

Zou dan denk ik wel met z’n 2e gaan anders is het voor hem ook misschien wel opeens een meiden invasie :’). Maar goed dat je het in ieder geval wilt gaan proberen! Komt goed!