Op hakken lopen

Hallo!
Elk jaar koop ik voor het gala weer nieuwe hakken, omdat ik ieder jaar weer na een uur ofzo al last krijg van mijn voeten… Nou had ik dit jaar eindelijk hakken waarop ik dacht te kunnen lopen, ging ik alsnog kapot van de pijn na een uur…
Ligt dit aan de hakken zelf, of ligt dit aan hoe vaak je op hakken loopt?
Ik loop namelijk meestal op platte schoenen, maar kan ook gewoon goed op hakken van rond de 7 cm lopen, de hakken van mijn gala zijn rond de 9 cm…

Ligt waarschijnlijk aan beide. Vaker op hakken lopen… en het feit dat het nieuwe schoenen zijn die je nog moet inlopen, en misschien zijn het ook niet zulke goede schoenen.

Dit dus :wink:

Sowieso, bijna iedereen krijgt last van zijn voeten met gala.
Ik had ook pijn in me voeten en had er ookal vaker opgelopen

Wat voor hakken koop je dan? Van Haren hakken zijn bijvoorbeeld heel betaalbaar, maar zijn meestal van minder goede kwaliteit, en zullen zich niet naar je voeten vormen.

Misschien dat je eens in goede (lederen) hakken kunt investeren en ze daarna goed in kan lopen, leer zet zich naar je voet en zullen ze dus lekkerder lopen (ik zeg niet dat het pijnloos gaat).

Ik heb zelf dat het heel erg aan de omstandigheden ligt:
is het koud en/ of harde ondergrond dan heb ik snel last van mijn enkels
is het kamertemperatuur en ligt er tapijt dan kan ik er meer dan 6uur non stop op lopen…

Ze waren van de H&M, dus ook niet geweldige kwaliteit op zich, maar ik had wel gehoopt dat het te doen was :stuck_out_tongue: Maar ja misschien moet ik ze inderdaad wat meer in gaan lopen.

Dat ligt aan de schoenen,
ik loop altijd op hakken, maar krijg er met een gala ook wel eens last van hoor!
Volgende keer gewoon even inlopen:link1:

Op hakken lopen is altijd een uitdaging :relieved: Het is zeldzaam dat je hakken koopt waarin je uren achter elkaar kan dansen! Ik heb een video waar ik je tips & tricks geeft hoe je op hakken kan lopen www.youtube.nl/Sunseeree Succes en alvast een gelukkig nieuwjaar :grinning: xXx

ik ging deze keer met gala echt doooood door mijn hakken, maar ik loop never op hakken en ze waren 12cm dus eigen schuld haha: ik heb dus geen tips

reclame,

ik wil nu niet opscheppen of zo . maar ik had dus nog nooit op hakken gelopen op straat . alleeen thuis een beetje oefenen en zo . en ik ging meteen hop! naar 13,5 cm . en ik heb er prima op gelopen . alleen dit deed ik een paar dagen achter elkaar en toen wilde ik op vans gaan lopen en toen had ik zó een pijn aan mijn voeten , niet normaal gewoon!

dus ik weet ook niet waar het aan ligt… ik denk dat het is omdat je er te lang op loopt zonder echte ervaring . of zo .

ik vind jouw naam op girlscene trouwens zó leuk, hihi…
‘GEWASSENVARKEN’. :slightly_smiling_face:

Jij denkt misschien dat je goed loopt, maar het kan best van niet. Ik zie vaak genoeg meiden op hele hoge hakken die volgens mij zelf denken dat ze er geweldig op kunnen lopen, maar eigenlijk lopen alsof ze op eieren lopen. Dat voel je zelf niet, hè.

Als je het vaak aandoet wordt je het gewoon, en ga je minder pijn hebben.