Op hakken lopen.

Waarom zou het niet staan…
Heb je een foto want nu ben ik nieuwschierig X’D

Ja haha, dat is waar.
Ik heb nog 2 oudere zussen, de 1 is net een jongen, de ander is echt een vrouw haha.
Maar altijd als ik het argument gebruik: “Maar angela loopt ook op hakken!” zegt ze: “Ja maar angela heeft een slanker figuur dan jou.”
ja maar pffff…

eeh… Ik heb wel een foto, maar niet met hakken. :’)

das ook goed…
kwil alleen weten waarom je moeder vind dat je niet de ‘figuur’ hebt.
hoeft niet hoor die foto te plaatsen…

Ik durf te wedden dat je moeder wil waar jij je fijn bij voelt. Als jij je zekerder voelt op hakken, zeker dragen! Gewoon je moeder langzaam aan de hakken laten wennen! :slightly_smiling_face:

=gewijzigd=

Haha lol X’D
leuke foto :’)
Dat je niet perse dunner bent betekend niet dat hakken je niet staan ofzo…
Het is gewoon zo dat je er slanker door lijkt.
Je moeder zou niet moeten zeggen dat je het niet moet dragen omdat het niet ‘staat’.
Voel je jezelf onzeker over je figuur dan? (<<falend Nederlands)

Jep, super onzeker. :c

Aw, dan denk ik dat je je niet beter voelt met wat je moeder zegt.
Ik zou geen flauw idee hebben wat je kunt doen om hakken te mogen kopen.
Ik zou dan wel voor bijv. sinterklaas of kerst hakken vragen ^^

Oh en ben ik trouwens de enige die telkens aan wenkbrauwen denkt wanneer ze ^^ ziet?

Ik vind je een mooie meid en ik zou ze gewoon dragen, past wel bij zo’n figuur vind ik.

Thanks<3

Dit is zeg maar hoe ik eruit zie, http://youtu.be/069LxrUsfNE die met dat rode shirt.
Eeeh, niet citeren, dan kan ik t later nog verwijderen :blush:

^ Ik ken een meisje met precies hetzelfde figuur als jij. En ik moet eerlijk zeggen dat ik haar een van de “most fashionable girls” op school vind. Ze draagt wat ze leuk vindt en wat goed bij haar figuur staat, en draagt daar ook leuke hakken bij. Ik wil alleen maar zeggen dat je figuur je er echt niet van hoeft te weerhouden om hakken te dragen! : )

Gewoon doen hoor, t staat jou volgensmij echt supergoed! Sowieso, bijna iedereen ziet er zelfverzekerder en mooier uit met hakken aan, vind ik. Niks aantrekken van je moeder, het probleem ligt meer bij haar dan bij jou, zoiets hoor je niet tegen je dochter te zeggen. Als mijn moeder zoiets had gezegd had ik haar ook meteen duidelijk gemaakt dat je zo niet tegen je dochter hoort te praten (en al helemaal niet vergelijken met je andere dochter).

En over die gele hakken, dat is een geweldig item om een colorblocking look te maken! Probeer ze bijvoorbeeld met een zwarte broek, een mooi effen blauw shirt en een zwarte blazer te combineren, staat volgensmij geweldig!

Thanks<3
ik heb alleen geen blazer of een blauw shirt haha. :’)

Ik moet toch meer de gok gaan wagen andere dingen aan te doen dan altijd hetzelfde. :blush: