Op hakken lopen.

Heey…

Ik houd echt heeeel erg veel van hakken, en zou er dolgraag zelf ook op willen lopen. Ik heb wel een paar, maar niet zulke hoge. (Eerlijk gezegd heb ik ze zonder toestemming van mijn moeder. Maarja, wie kan gratis hakken en gratis shoppen nou niet weerstaan in de winkel van een kennis, en dat ook nog in parijs!?)
Anyways, Ik zou dolgraag meer op hakken willen gaan lopen, en nieuwe kopen. Maar het mag niet van mijn moeder, omdat ik het “figuur” er niet voor heb.
Oke, aan de ene kant heeft ze gelijk, maar ik voel me een stuk zelfverzekerder op hakken. En ik durf dan tenminste voor mezelf op te komen.
Zij ziet het echter nog steeds niet zitten dat ik nieuwe hakken wil kopen.
Hebben jullie maybe tips?
Want ik ben namelijk ook niet echt mager. :blush:

hoezo heb je het figuur er niet voor?

oh en als jij je er zelfverzekerder op voelt juist doen

Hoezo zou je het figuur voor hakken niet hebben?

Maar als ik jou was zou ik eerst gewoon af en toe op de hakken gaan lopen die je al hebt.

Nou, ik heb hele dikke benen, en ik lijk wel zwanger xd

Juist bij meiden die niet zo mager zijn vind ik hakken heel erg mooi (:

Ja dat doe ik sws al (:

Precies!

Dat probeerde ik mijn moeder uit te legen, want dan ben je langer, en lijk je dus magerder. :c

en hakken geven juist een mooiere vorm aan je benen dus dan zou je ze juist moeten dragen :grinning:

Ik loop ook altijd op mijn tenen door het huis.
He, wacht… Ik herinner me dat mijn zus me gele hakken heeft gegeven :3
Dat komt uit op 3 paar hakken.
Zwart, Grijs en geel.
Maar ik heb geen shirts waar je geel mee kan combineren…
Ook geen accessoires. :c

hakken maken je benen juist slanker! laat dat je moeder is zien als je hakken aantrekt:)

als je helemaal in het zwart gaat en dan gele hakken is ook mooi:)

Gedaan, in de winkel en heel vaak thuis.
Maar dan kijkt ze me echt heel lelijk aan… :c

En zwart slankt af (:
Jammer genoeg is mijn lievelings zwarte shirt van de h&m kapoet :c

sorry hoor, maar dat vind ik een beetje raar. zeg gewoon dat jij het wel leuk vind en dat je je er fijn bij voelt

heb je geen ander zwart shirt? of zwarte blazer? ook erg mooi!

ja vast wel (:
Dankje <3

Ja nouja, tja zo is mijn moeder :c
Ze is erg beschermend geworden nadat ze in het ziekenhuis heeft gelegen.

ik zou gwn tog hakken dragen , je moeder moet er maar aan wennen dat dr dochter groot word, was by mij ook het geval xd