Op hakken leren lopen?

Oke, dit is mischien een domme vraag, maar ik kan dus echt niet op hakken lopen. Maar kan je dat leren?

ja

Oke hoe leer je dat dan? steeds op grotere hakken gaan lopen ofzo?
x

Veel oefenen :]. Desnoods op een plek waar niemand het ziet (in de garage bijvoorbeeld, haha).

Gewoon thuis je alledaagse bezigheden uitvoeren op hakken, zoals stofzuigen.

Idd, oefenen. Trek desnoods 's ochtends je hakken aan en hou ze de hele dag aan.

Gewoon alleen maar op hakken gaan lopen, dan leer je het wel.

Bij mij ging het vanzelf, het lukte eigenlijk meteen :astonished:

jaa… gewoon oefenen! beginnen met een hakje van 3cm.
dan 4cm … dan 5cm … gewoon lekker langzaam opbouwen!
ik liep ook nooit op hoge hakken, gewoon om 't feit dat ik dan nog groter word …
maar sinds kort loop ik er wel gewoon op! maar moest ook beginnen met een laag hakje,
agh! je hebt het zo onder de knie :grinning:

alleen het blijft lastig om op van die klinkers te lopen! :flushed:

oefening baart kunst.

Veel oefenen. Doe het eerst voor korte afstanden, en dan steeds langer en langer. Je kan ze ook in huis dragen.

Idd gewoon tijdens het stofzuigen ofzo of tijdens de hond uitlaten en dan gaat het na een tijdje vanzelf goed :wink:

Is heel makkelijk, gewoon blijven proberen.

En zoals vaker word gezegt, ook bij dagelijkse dingen terwijl je ze eigenlijk niet echt nodig hebt :stuck_out_tongue:
Maar dan leer je er wel goed op lopen.

ik had voor de grap hoge hakken aangedaan in een winkel en ik voelde me net een robot, maar mijn moeder zei dat ik er heel normaal op liep xD

wil nog steeds een keer hakken kopen maar ik ben bang dat het er niet uitziet omdat ik al naar binnen loop >.<

anyway, ik denk dat je gewoon veel moet oefenenen thuis zoals iedereen zegt :stuck_out_tongue:

Heel veel oefenen en langzaam opbouwen.

HAHAHAHAH ik zie jou daar al lopen in die winkel xD

ontopic; idd gewoon met je dagelijkse bezigheden aandoen. en dan vanzelf merk je dat je er comfortabeler op loopt. dan kun je je vertonen aan de buitenwereld (:
Ikzelf kon het gelijk. en nog goed ook xD maar ik deed ze wel gewoon thuis aan om ze in te lopen. aahw en ik heb net weer een nieuw paar mooie schatjes gekocht :3 hihi

De hoogte van de hak opbouwen: eerst 3 cm, dan 5 cm, dan 7 cm, etc. En hakken aandoen terwijl je alledaagse dingen doet, ja.

ik had voor het eerst hakken van 7 cm. Gisteren had ik hakken gekocht van 11 cm voor een show. Ik heb nu steeds die van 11 cm aan en net heb ik die van 7 cm aangetrokken het lijkt net of ik nu op ballerinas loop.

Ik heb het eigenlijk nooit hoeven leren (= resultaat van jaren lang ballet en spitzenwerk) maar ik denk inderdaad dat aller daage bezigheden de beste oplossing is! Plus, gewoon bij een lage hak beginnen en niet gelijk stiletto’s met een superdunne hak kopen en/of dragen. Dus take it easy! haha

Oefen op een matras.

Op een matras? Dan kun je toch niet normaal op lopen, lijkt me?