Op Girlscene ook paardenmeiden?

ik heb ook een eigen paardje ( ik wil wel fotos plaatsen maar geen flauw idee hoe het moet:P)
het is een 7-jarige hannoveraan merrie van Weltmeyer. echt een toppertje heb ik. super veel uitstraling en kan mega goed lopen. Binnekort met concoursjes beginnen heb dr nu nog geen tijd voor ivm met mn hbo:S
heb vanmorgen nog kerstspulletjes gekocht
kiefer hoofdstel
halser van eskadron vet lief blauw met rose en zoon pardje van nici. met hartje enzo er aan vet schattig:P

ROFLOL moet ik me gekwetst voelen dat ik ook Lisa heet en in 1991 geboren ben?

Verkeersmak: T zit in de naam he :grinning: elke dag met de fiets <3 Das mijn stalen ros

ik rij ook paard :grinning:

Ik heb geen eigen paard maar ik rij nu ongeveer ehmm even denken … 6 jaar.

Vanaaf ook weer paardrijden =D

ik heb geen eigen paard maar ik rij nu ong 5 jaar :slightly_smiling_face:

Ik rij zelf ook paard, maar heb geen eigen paard want dat kan niet i.c.m mijn schoolwerk…

En die mensen die zeggen:
Zie liever een paard in een frikandel…
Daar zeg ík tegen:
Zie je dan ook liever een cavia,konijn,hond of kat in een lab waar ze worden getest of als eten??
^^ Denk eerst na voordat je van die opmerkingen maakt, want dan kan je dat ook zeggen!
BTW: houd van alle dieren en ben zéér tegen dierenproeven ed.

ik rijd ook paard! :grinning: ik heb een arabier, best oud 18… maar ik heb der al vanaf haar 13e en daarvoor had ik een haflinger mjaa ik moet haar nu even naar binnen doen!

natuurlijk zijn hier paardengekken
ik rij nu ongeveer 8 jaar
en verzorg 2 pony’s die hartstikke lief zijn en dat doe ik samen met een vriendin
eerst ree ik op een manege maar na 8 jaar was ik dat wel zat en ben ik daar gestopt

Ik rijd nu een paar maanden. En het is SUPER!
Ik dacht vroeger dat t superstom zou zijn… Maar dat is het absoluut niet! Je weet pas hoe het is als je ook écht een paar keer hebt gereden!
Ik zit nu ook in een klas met mensen die al ong. 2 of meer jaar rijden, eerst was ik bang dat ik superslecht zou zijn. Maar dat valt reuze mee, kan gewooon met alles meedoen, en ook al zeg ik het zelf, ik doe het helemaal niet slecht :grinning:
Ik hoop dat ik binnekort ook een paardje krijg… We zullen zien :wink:

Haha wat toevallig weer :grinning:

Het is aan het dooien!
Even kijken of ik straks weer in de buitenbak kan rijden.
Ben net pas wakker, vannacht uitgeweest, ben echt kapot!

Het is zulk lekker dressuurweer :grinning:
Heb ook weer leuke nieuwe setjes erbij:

1. Harry’s Horse candy met bijpassende peesjes
  2. Harry’s Horse Nature met bandages
  3. Harry’s Horse ginger met bandages
  4. Harry’s Horse Dutch met peesjes (overgenomen van iemand)

Echt superleuk! Nou moet ik alleen wel kiezen welke ik op zal doen :wink:
Zijn er hier nog meer mensen gek van setjes?
Ik heb er inmiddels echt megaveel :flushed:

.

Zo, indrukwekkend verhaal zeg!
Wel boffen dat je ook de gelegenheid hebt met de hele familie op zulk niveau te kunnen paardrijden. Wij hebben helaas geen trailer, en mijn ouders vinden dat ook niet nodig helaas.

En leuk dat je Shetlander L2 dressuur rijdt! Ze kunnen het best wel leuk, ik zag ook in de Bit laatst een zwarte shet in de dressuurring hobbelen. Ik vind het echte schatjes, vooral nu :slightly_smiling_face: Die bolletjes wol :wink:

Ik ben ook gek op setjes maar vaak heb ik geen zin om ze helemaal om te doen enzo xD Trouwens PK heeft vaak super leuke kleurtjes enzo, voor je setjes verslaving :stuck_out_tongue:

Gaaf hoor, ik wil ooit ook nog eens zo hoog rijden als ik een paard heb. Lijkt me geweldig. Ik heb je paardje gezien wat een stoere zeg, is hij 1.75? :open_mouth: Das wel groot.

Ik ben een keer op een clinic geweest van Edward Gal, Anky van Grunsven, Imke en Tineke Bartels en toen reed Edward het paard Stradivarius. Die was pas groot, paste niet onder de meetstok van 1.85 (Had er wel niks mee te maken, maar ik dacht er ineens aan… :stuck_out_tongue: )

Nou ik houd het liever bij pony’s! Heb een tijdje een 1.80m hoge ruin gereden, en ik vond het wel heel veel paard! Het was nog eens een klier ook die wist hoe sterk ie was. Toen had ik al gauw door dat dit toch wel ietsjepietsje teveel paard was voor mij :grinning:

Caroltje: Bedankt voor je tip! Maar ik vind die PK echt veeel te knal. Ik ben meer van de bruintinten :slightly_smiling_face:

Wij hadden thuis een pony, hell no, dat was vreselijk, aan het begin was het nog wel leuk zo’n pony, maar het is een vreselijk beest xD En ik had eigenlijk ook een hekel aan pony’s en paarden, dus na een paar jaar was ie ook alweer weg :stuck_out_tongue:

wat leuke paardjes allemaal…
ik rij zelf ook ongeveer zo’n 8 jaar…
en ben groot gebracht met paarden mijn vader heeft altijd al paarden gehad.

Nou ik ben zelf ook groot dus ik op een klein paard…dat zou pas grappig staan :stuck_out_tongue: