'Op elk potje past een dekseltje'

Bij iedere jongen waar je verliefd op wordt denk je dat het ‘de ware’ is. Dus nee, ik denk niet dat er echt een ‘ware’ bestaat. Je wordt gewoon verliefd, en je ziet vanzelf of je het je leven lang volhoud of niet. Dat wordt vanzelf duidelijk.

ik denk het wel maar ik denk dat heel weinig mensen hun ware echt tegenkomen zegmaar

Ik geloofde er nooit in. Mijn ouders zijn gescheiden, en als zij dachten dat zij de ware waren voor elkaar en het bleek uiteindelijk niet zo te zijn, wanneer weet je het dan wel?
Maar ik geloof er nu wel in. Ik heb een vriend nu, die ontzettend bij mij past, met alles. Hij is geduldig, ik ongeduldig, hij maakt me dan rustig en kalm. Hij snapt mij, hij weet wat ik denk en voel, als ik ergens mee zit merkt hij het meteen. Hij geeft me het gevoel dat ik iets waard ben, dat ik bijzonder ben. Hij kent me door en door, kent al mijn geheimen, en pikt mijn rare buien en mijn rare opmerkingen/ gedrag. Hij is de eerste jongen waarbij ik aan een toekomst denk, wat ik eerder nooit deed en durfde. Zo’n lieve jongen krijg ik nooit meer, en wil ik ook nooit meer.
Hij is mijn ware.

Er zijn meer ware, denk ik en daarnaast moet je iemand ook tot de ware maken,dat je voor jezelf beslist hij is de ware
Maar er is echt niet maar een iemand die de ware kan zijn vind ik…

ik denk dat er meer dekseltjes zijn.
Ik weet het wel zeker want er zijn genoeg mensen die opnieuw trouwen na de dood van zijn/haar man/vrouw
en van allebij echt houden. Ik kom hem vanzelf wel een x tegen en zoniet dan ga ik ontwikkelingswerk doen.
Ja dit weet ik zeker.

Er passen zoveel dekseltjes.
Maar je moet niet wachten tot de ware deksel komt.
De ware combinatie moet je ook wel zelf vormen.

Ik ben ook opzoek naar mijn dekseltje haha.
ik geloof wel in de ware, en meerdere.

daar ben ik het wel mee eens

i don’t want a mr right, i want a mr right now (:
love that sentence & daar geloof ik ook in.

ik denk dat er voor ieder moment in je leven wel een ware is.
zo ik mijn vriend nu al bijna 2 jaar de ware voor mij maar wie weet is dat over 5 jaar wel heel iemand anders. Het is gewoon hoe je je onwinkkeld als persoon daar is altijdeen ware voor!
dus ja ik geloof in de ware

ik weet het niet.
ik ben bijna 16 en heb ook nog geen een vriendje gehad.
Maar waarom zou ik perse al een vriendje moeten hebben?
Ik ga niet wachten tot ik eindelijk een relatie heb en dan direct trouwen, omdat dat zogenaamd de ware is waarop je hebt gewacht
Maar ik denk dat in bijna iedere jongen de ware zit, als je met diegene een relatie hebt.
Hangt ervan af hoeveel je je ervoor in zet.

Natuurlijk, ik wil ook graag dat als je een relatie met iemand hebt met hem/haar voor eeuwig bij diegene zal zijn.
Soms gebeurt dat gewoon niet.
Kom je iemand anders tegen die leuker is of je groeit uit elkaar.
Het kan allemaal.

Wat ik wel vind, is dat als je tussen de 10 en 14 of 15 een vriendje hebt, dat het niet echt een relatie is of houden van is.
Het is meer elkaar leuk vinden.
Iedereen zijn/hun eigen mening natuurlijk.

Momenteel denk ik dat mijn vriend wel ‘de ware’ ZOU KUNNEN zijn, maar er lopen vast nog wel jongens rond die nog beter bij me zouden passen. Ik ben wel van mening dat je eerst verschillende vriendjes moet hebben gehad, voor je iemand je ware kan noemen. Want misschien heb je nu een vriendje waarmee je de rest van je leven zou willen delen, maar binnenkort is het misschien uit en is dat gevoel bij je volgende vriendje nog sterker.

Eerst zien of ik ooit wel een potentieel dekseltje zie Geen idee, ik denk eerder niet dat de ware bestaat.

Ik geloof niet echt in de ware…
Zeker door verhalen van mensen die zo lang bij elkaar zijn en toch scheiden.
En ik vind het moeilijk om voor te stellen dat je zo lang met iemand kan blijven.

Ik heb zelf nooit geen vriendje gehad. maar heb volgende week en date dus wie weet binnenkort xD… Maar ik ben 17 meeste hebben al vriendjes gehad en zijn al best ver gegaan. Maar bij mii is het gewoon nog niet voorgekomen.

Ik geloof wel in soulmate als een vriend(in) , met sommige mensen kan je in een keer zomaar een hele sterke band krijgen. Dus ware NEE soulmate gewoon vriendschappelijk JA.

Ik geloof wel in de ware, maar ik zeg niet dat iedereen hem ook echt tegen komt.

Ik denk het wel.
Als ik naar mijn ouders kijk bijvoorbeeld, ik heb heel erg geluk dat ze niet gescheiden zijn. .Zij passen perfect bij elkaar en ik zie hen echt nooit scheiden.
Net als mijn opa en oma.

Als ik al die oude mensen zie die na al die jaren nog steeds samen zijn, al die 70/80jarige getrouwde stellen denk ik echt ‘ja de waren bestaat’.

Maar zoals gezegd werd, je moet de ware ook vormen. De ware betekent niet ‘een perfect iemand voor jou’

Ik ben hem denk ik al tegengekomen :3

er bestaat, een soulmate ja, maar ik hoor altijd van mensen die zichzelf zo irritant vinden, en zichzelf niet mooi vinden, je soulmate heeft alles precies hetzelfde als dat jij hebt, vindt je dat die persoon nog mooi/geweldig/leuk?

soulmate 2 is alles wat je wil, maar wordt je daar niet moe van? perfectie in een jongen vind ik maar niks echt niet, doe mij maar een jongen met een paar minderheden aan zichzelf.

opposites attract? - daar geloof ik dus een beetje in, een jongen die het tegenovergestelde is van wat jij bent. Ik bedoel, + trekt - aan, en andersom toch? waarom hier niet mee?

hahahahah!