'Op elk potje past een dekseltje'

Hehe, de andere jongens die ik heb gehad? Kind, je bent 14? Heb jij al hele lijsten afgewerkt?

Maar, natuurlijk is het leuk, dat je het nu leuk hebt met je vriendje. Denk dat er ook een mr. right is voor elke leeftijdsfase, misshcien iets in die richting…?

Mr right now, idd!
want een man is altijd de ware als je verliefd wordt, maar als hij het dan verpest, niet meer.

Als je in ‘de ware’ gelooft, ga je enorm teleurgesteld worden en gaat geen enkele jongen goed genoeg voor je zijn.
Dat is zoiets wat wij meekrijgen door al die sprookjes van vroeger, maar het bestaat niet.

Ik denk niet dat er een ware is. Als er een zou zijn, zou ik zeggen dat jijzelf dat voor jezelf bent. Want niemand begrijpt jou even goed als jijzelf… Soms geloof ik dat zelfs liefde niet bestaat, dus nee, volgens mij bestaat de ware spijtig genoeg niet.

Op elk potje passen gewoon een paar dekseltjes en dan zijn er ook nog een paar die er wel op passen maar die het net niet helemaal luchtdicht afsluiten

nee, ik geloof er niet in
mijn vriend wel :stuck_out_tongue:

De hoop niet opgeven! Ik heb ook een periode gehad dat ik er helemaal niet meer in geloofde. Feit is dat we inderdaad vaak verliefd worden zonder dat er echt een diepgang is en dat het dan ook vooral chemisch is (endorfine).
Maar heb niet zo lang geleden ondervonden dat het wel degelijk bestaat, het komt alleen niet zo vaak aankloppen :slightly_smiling_face:

Nee dat denk ik niet
Ik denk dat er meerdere ware voor 1 persoon bestaan
sterker nog, iedereen kan mekaars ‘ware’ zijn

Ik moet mijn dekseltje helaas nog vinden…

Amen.

klopt

Waar is mijn dekseltje dannnnn :expressionless: ?

Haha, idd!

Ik hoop dat ik niet meer van dekseltje hoef te wisselen :slightly_smiling_face:

:metal:

Ik denk niet dat er een ware is. Wel geloof ik dat er meerdere personen zijn waarbij het super goed klikt en er bepaalde chemie is, maar niet één persoon.

ik denk t wel

Precies!

http://xkcd.com/310/

Dit vind ik bijna genoeg zeggen. :’)