'Op elk potje past een dekseltje'

Hi!
Ik was net een aflevering van Sex and the city aan het kijken, en het
heeft me aan het denken gezet. Het ging over dé ware liefde.

Ik heb altijd heilig in de ware gelooft. Maar nu begin in toch te twijfelen.
Ik ben 16 en heb nog nooit een vriendje gehad. Ok, ik ben PAS 16 en ik
heb nog heel veel jaar om ‘de ware’ te ontmoeten. Maar ik ben ook erg
kieskeurig. xD

Denk jij dat er ergens iemand rondloopt die je absolute ‘soulmate’ is? En
dat je die ook ooit tegen komt? Geloof jij in de ware?

Ik denk: Meerdere wares :wink:

Dat denk ik ook. Ik denk iedereen waarop jij verliefd bent/bent geweest, dat die op dat moment de ware voor jou is/was.

Mee eens met hierboven.

ik zal er in geloven als ik ‘‘de ware’’ tegenkom :pensive:

Nope.

I hope so…

Misschien bestaat de ware niet, maar moet je van hem de ware maken?
Gewoon kleine dingen waar je het niet mee eens bent accepteren en compromissen sluiten. Ik denk dat als je in staat bent dat bij iemand te doen, zijn onhebbelijkheden accepteren, dan is dat jou “ware” voor zover dat mogelijk is.

Je maaky je eigen ware. In theorie zouden elke jongen en elk meisje een match kunnen zijn, zolang ze er beiden aan willen werken. Je kan zo van iemand ook de ware maken, als je van iemand de positieve punten voortrekt op de mindere punten, dan ga je iemand vanzelf leuk vinden. Langer een leuke tijd samen creëert liefde, seks creëert een samenhorigheid gevoel etc. Samen compromis sluiten zorgen ervoor dat een relatie slaagt. In een specifieke soulmate geloof ik niet, maar ik geloof wel dat bepaalde ‘types’ een betere match zijn dan andere. Trouwens, als je eenmaal verliefd bent boeit het je toch niet of je beter af bent bij anderen? DAn is je vriend gewoon je soulmate, bij mij wel iig.

Nah ik heb een vriend maar ik weet niet of ik hem nou mijn ‘soulmate’ of ’ de ware’ kan noemen.
Sowieso, wat houdt het precies in?
Ik weet alleen dat ik superveel van van hem hou en hem nooit kwijt zou willen.
Wie weet blijf ik wel mijn hele leven met hem samen (wil ik nu uiteraard ook),
maar loopt er ergens nog een andere jongen rond die eigenlijk beter bij mij zou passen.
Dus ik weet niet of ik erin moet geloven, ik geloof gewoon in liefde.

Ik ben het eens met wat er hierboven gezegd wordt. Het is wat je er zelf van maakt. Maar het is natuurlijk altijd een mooi idee om te geloven dat je op een dag gewoon jou perfecte man tegen het lijf loopt!

Ik bedoel hiermee iemand waarmee je de rest van je leven zou willen delen :wink:

Voor mijn gevoel ben ik hem al tegengekomen. En ik hou zielsveel van hem.

Ik kan het mis hebben, alles kan. We zijn pas 14. Maar hij is anders dan de andere jongens waar ik iets mee heb gehad. En dit voelt echt <3

Op elk potje past een dekseltje.
of een ander potje.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

vreemd genoeg kan ik dit nu niet serieus nemen.

Misschien door de leeftijd.

of door haar reacties in een ander topic. Die laten zien dat ze absoluut niet volwassen is.

Ja ik geloof er in. Heb m op dit moment al gevonden haha :slightly_smiling_face: Maar ook ik geloof in meerdere wares.

mr. right now