Op een regenachtigemiddag wat doen met vriend?

Ik heb altijd dezelfde vraag; wat moet ik nou met mijn vriend doen, op een regenachtigedag of een koud dagje. In de zomer zijn er genoeg dingen maar in de winter weet ik het gewoon echt niet. Iemand iets orgineels? (:

thankyou ’ xoxo

-

thuis zitten
gordijnen dicht (zeg je dat zo?)
een leuke film kijken
met kaarsjes
lekker eten :’)

• film kijken
  • spelletjes doen met je gezin
  • taart maken
  • koekjes bakken
  • piano spelen samen
  • samen gewoon gezellig in bed
  • bij de openhaard met chocomel gezellig doen
  • eeeeeeh tja best moeilijk verder haha…

In bed een leuke film kijken of een leuke serie kijken. Kun je ook meteen een film/serie marathon van maken. Samen iets bakken of uitgebreid koken.

zoenen/dansen in de regen :stuck_out_tongue:

wij hebben net kruidnoten gemaakt en gaan straks lekker naar de bios.
wat we ook wel eens doen als het rotweer is buiten, fotoboeken kijken! of films van vroeger (mijn ouders filmde elke zomervakantie,erg leuk om dat nu terug te zien van 5jaar geleden!)

zoenen in de regen is zooooooooooo romantisch

OT; filmpje kijken, iets te eten bakken/maken/koken, gewoon gezellig dagje bankhangen?

ik snap je wel, want wij doen de laatste tijd ook aan bank hangen, films kijken, of eten maken. Maar ik wil weer eens wat anders maar ik weet niet wat haha.
Ik wil gewoon het huis uit, niet in een sleur komen

straks liggen er overal weer kunstijsbanen op kerstmarktjes, dan is het leuk om samen te schaatsen als het donker is met alle mooie kerstverlichting buiten, en daarna verkleumd op een bankje samen warme chocomel drinken ^^ haha

Verder kun je ook naar indoor dingen toe… Indoor ski-en, schaatsen, zwemmen, pretpark etc. Naar een pannekoekschip ofzo… Of naar de sauna.

naar de dierentuin/pretpark, zwembad, bios, lekker samen koken, filmpje kijken,

Oh, wij ‘doen’ eigenlijk nooit iets actiefs ofzo haha. Wij hangen gewoon een beetje op de bank en in bed, kijken wat tv, computeren wat, eten veel en zo kom je heel makkelijk je dag door haha.

Ik vind het juist super fijn om gewoon niks te doen. Beetje praten, elkaar plagen, grapjes maken en gewoon films kijken!
Ook is het leuk om bijvoorbeeld een cake te bakken. Of een lekkere uitgebreide maaltijd te koken voor 's avonds die je dan samen met zijn of jouw familie 's avonds op eet!

heel veel dingen die hierboven al zijn gezegt! indd film kijken of iets bakken met zn 2e!

Film marathon doen! Hele dag lekker in bed films kijken, chippies erbij kaarsjes aan. Heeerlijk

Wij kijken ook zowat alleen maar series of films haha! Soms rijden we wel eens gewoon naar de stad omdat we het thuis soms wel gezien hebben, maar dan moeten we wel een paar minuten in de regen of kou fietsen (: Maar het leukst vind ik toch wel gezellig in bed series en films kijken, lekker dicht bij elkaar!

Kroelen.

thankyouupeopleeee ! :heart:

Wij liggen dan de hele middag in bed.
Series kijken, film, tv, knuffelen.