op een oude fiets moet je het leren?

hellow!!
na een relatie van ruim drie jaar met een jonge van ongeveer mijn leeftijd val ik alleen nog maar op oudere mannen. Nu vraag ik mij alleen af is het dan zo dat die oude mannen gewoon een beetje smerig zijn om iets te beginnen met een jongere meid of kan het zijn dat mannen dat niets uit maakt?
heel lastig ook want de ene man die gedraagd zich op zijn dertigste nog niet volwassen terwijl de ander een vader figuur probeert te spelen? mijn laatste relatie was met een 35 jarige piloot en ik was toen 19 inmiddels is hij 36 en zijn we uit elkaar…
heeft iemand het zelfde probleem dat ze zich aangetrokken voelt tot oudere volwassen mannen en moet ik het misschien toch bij en jongere kerel gaan zoeken (A)
liefs

19 - 35 vind ik wel een heel groot verschil,
en dan krijg ik wel foute ideeen bij zo’n man.
maarja liefde overwint alles toch?
in jullie geval blijkbaar niet maja.
ik denk niet dat wij je moeten vertellen wat je moet doen,
maar als ik jou was zou ik toch geen mannen boven
de 30 gaan daten.

ja dat is zo hoor maar een beetje meiden advies kan ik wel gebruiken :wink:
zijn er bijvoorbeeld meiden die voorbeelden hebben van hoe het wel of niet heeft gewerkt? of juist iemand met een jongere gozer die ook heel volwassen is? liefs

Ik vind oudere mannen ook aantrekkelijker maar jouw verschil zou ik niet willen;). Maar het gaat erom dat jij je er prettig bij voelt he! En wel goed weten of hij je niet gebruikt maar je ook leuk vind. Of jij moet hem ook zeg maar niet zo zien. Dat jullie gevoelens voor elkaar op hetzelfde neerkomen zeg maar.

Ik en mijn vriend verschillen 2 jaar (ik ben 20 en hij is 18) en daar merk ik niks van. We zitten geestelijk op hetzelfde niveau.

Sommige jongens staan heel serieus in het leven soms iets te.
Ik ben even oud als mijn vriend, alletwee 15.
Maar het is soms net m`n vader. Erg zorgzaam als ik niet eet of alweer een slecht cijfer heb gehaald. En dan hebben we ook wel een discussie.
Mijn vader is soms net een kind in tegen stelling tot mijn vriend.
Dus een jongen van jouw leeftijd kan ook heel volwassen zijn hoor!
succes

Mm… persoonlijk vind ik 19 en 35 een groot verschil.
Maar goed, als je je er goed bij voelde…

Ik val ook wel op wat oudere mannen dan ik moet ik zeggen.
Maar niet 30/40 ect. Bijna al m’n exen zijn 24/25/26 ect. Toen ik 16 was, had ik een relatie met een man van 26.

Maar nu heb ik een vriend die 19 bijna 20 is. (Ik ben 18). Maar draait het niet bij oudere mannen alleen maar om de sex?..

hmm ik heb gemerkt dat het bij alle mannen om seks draait ongeacht de leeftijd :wink: nee hoor maar ik heb daar geen last van gehad maar als je een volwasse relatie hebt is dat een aangename bijkomstigheid… die seks
ik ben alleen bang dat jonge mannen wel meer gericht zijn op seks?