op een onbekende jongen afstappen

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik wist niet zo goed wat ik moest intypen en wat er uitkwam was niet veel zinnigs dus sorry als er al een soortgelijk topic is.

Ok, nou. Jullie kennen het vast wel; je bent uit en je ziet een leuke jongen. Maar mijn vraag is: hoe stap je op hem af? Ik heb nu al een paar keer dezelfde leuke jongen gespot, maar ik heb geen idee hoe ik nou een gesprek kan beginnen. Hebben jullie misschien tips? Hoe pakken jullie het aan? Ik ben namelijk niet echt iemand die zomaar op iemand die ze niet kent afstapt, maarja dat zal toch moeten als ik contact wil!

Er is volgensmij idd al een soortgelijk topic, maar da’s vrij oud en ik ben echt te lui om het voor je op te zoeken.
Zoekfucntie is idd kut

Ik durf eigenlijk nooit op jongens af te stappen, maak wel oogcontact en wacht dan totdat zij op mij afstappen (A)

‘heeeeee’

ligt eraan hoe zijn humor is, en hoeveel die opheeft hoe die daar op reageert :stuck_out_tongue:

Haha ik weet niet of ik die wel durf. Want wat als hij me alleen maar een beetje raar aankijkt? Ik weet mezelf echt geen houding te geven!

Ik ben trouwens ook niet op zoek naar een of andere afgezaagde openingszin, ik weet gewoon niet goed hoe ik contact kan leggen zonder daar een beetje schaapachtig te staan.

ik zat een keer in de trein met mn vriendin
en er zat een leuke jongen met zijn vriend
naast ons… hij had een hele bos krullen
dus ik gaf hem een complimentje over zijn haar
en vroeg welke haar producten hy gebruikt :stuck_out_tongue:
ik heb zelf ook krullen dus zo kwamen we aan de praat
hahahah :stuck_out_tongue:
als ik alleen was geweest had ik niks gezegt denk ik
maar we was wel oogcontact enz vandaar dat ik het stapje zette:P

Ik kwam in de bus 's ochtends ook vaak dezelfde jongen tegen! Op een gegeven moment heb ik m’n nummer op een papiertje geschreven en dat aan hem gegeven en tegen hem gezegd dat 'ie maar moest kijken wat hij ermee ging doen!
Ik kreeg een smsje van hem, die middag! Hij vond 't erg stoer dat ik gewoon mijn nummer gegeven heb. Daarna nog wat met hem gedronken maar klikte niet echt!

ja ik kan dat ook niet jonge

ik zie soms vet leuke jongens in de trein
vandaag zaten er twee
naast ons
en die gingen steeds naar ons kijken x]
en toen gingen ze tegen ons praten x]
aaa ze waren echt leuk

MAAR HOE ga je dan je nummer geven enzo? x]

Ik eh, raak altijd in gesprek met vreemde jongens.
Geen idee hoe het begint.
Meestal met een flauwe opmerking of een complimentje…
Nee, weet niet xD.

Haha nou jij bent tenminste al een stapje verder dan ik, ik weet niet eens hoe ik een gesprek moet beginnen haha.

Maar heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe… Arg volgens mij komt het er gewoon op neer dat ik maar al mn moed bij elkaar moet rapen en hallo moet zeggen… Ik ben alleen zo bang dat de reactie daarop niet goed is!

durf ik echt niet ;$ haha

ik ben ook altijd bang dat de reactie daarop niet goed is. Ik zou het namelijk ook redelijk raar vinden als er ineens iemand hallo tegen mij zou zeggen. tenzij het natuurlijk een leuke jongen is xD

Verstand op nul en praten.
En als het dom is wat je zegt (ik lul ALTIJD onzin), moeten ze meestal lachen. Dat is beter dan dat er nisk gebeurd, toch?!

Haha ja dat is zeker beter maar dan moet ik wel eerst even mn moed bij elkaar gaan rapen!

@Krommebanaan: Haha inderdaad… Maar ja ik weet natuurlijk niet van te voren of mij nou een leuk meisje vind of inderdaad alleen maar raar!

wat is er erg aan als hij je raar aankijkt?
genoeg andere jongens hoor
je kan toch een complimentje maken over zijn kleding ofzo
of hem trakteren op een drankje?

Haha daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in! Alleen op het moment zelf begin ik altijd zo te twijfelen en keer ik me toch maar om.

Of je kunt proberen om achter zijn naam te komen (hoe je dat moet doen, weet ik alleen ook niet XD) en hem dan op hyves opzoeken. Dat had ik gedaan, alleen ik wist dus wel wie de jongen was, dat is handiger XD.

Verder, tja, gewoon op hem afstappen, ja. Ik zou het ook echt doodeng vinden (vraag of een vriendin meegaat?:stuck_out_tongue:) maar je moet toch iets XD

Idd, goede vraag!
Ik heb ook geen flauw idee. Ik durf best hoi tegen iemand te zeggen, maar wat dan?

Sowieso wel eerst paar keer oogcontact maken,
en na een paar keer één keer heel lang kijken totdat hij uiteindelijk wegkijkt gheheh ;p
Als hij ook interesse toont zou ik hem een compliment geven en dan gewoon een praatje maken.
Kun je ook gelijk nummers uitwisselen als het klikt.

haha, vind je dat humor als iemand ‘heeee’ zegt? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha nou toevallig weet ik in dit geval zijn naam ook, alleen ik vind het leuker om in persoon eerst een stap te zetten zeg maar, alleen ja dan moet ik dat wel gaan doen dus haha.