Op een lieve manier afgewezen

Hey, ik vind dus n jongen in m’n klas leuk. Ik doe nu een project voor Duits met hem en daarvoor moesten we een Duitse film kijken. Dat hebben we dus samen bij mij gedaan. Nu hebben we vandaag een poster van die film gemaakt (dat was dus de opdracht) en t plan van m’n vriendinnen en ik was dat k iets van “Miss is het ezellig als we ook nog eens een normale film kijken, ipv m Duitse? Haha” zou vragen. Natuurlijk was ik weer te schijterig, dan maar via Wapp. Hij reageerde “ja, idd XD” toen ging hij offline. Ik ff met m’n vriendinnen r over en conclusie wad dat k “zullen we dan kijken of r n leuke film in de bios draait?” Zou zeggen. Volgens mij was t best duidelijk dat k alleen hem en ik bedoelde, maar hij reageerde “met wie dan nog meer?” “Welke mensen?” Ik zei “uhm idk met * ofzow”. Natuurlijk was dat niet m’n plan maar wat moest k dan zeggen. Daarna zei hij “uhm ik heb geen geld voor de bios” dus ik zei “waar gaat jou geld heen dan dat je geen tientje over hebt voor de bios XD” en hij zegt “uhm idk XD”. Ik weet niet of dit nou n lieve manier is om afgewezen te worden maar ik vind t op smoesjes lijken. Of hij probeert me niet te kwetsen… Kben echt bang dat k t kleine kansje dat k had helemaal verpest heb enzo… We hebben daarna nog wel ff gechat maar t is gewoon als vrienden allemaal. En na m’n vraag deed ie best afstandelijk… Hopelijk weten jullie wat k moet doen om nog n kans te ebben ofzo… Miss reageer ik wel overdreven maar dan zou ik het toch nog graag willen weten :s…
Sorry trouwens als al die XD s irri zijn maar die gebruiken we gewoon super vaak onder t chattrn

-

Je kunt misschien vragen of hij dan misschien zin heeft om een keer bij je thuis een film te kijken ofzo? Aangezien dat geen geld kost.

Uit ervaring sprekend kan ik zeggen dat dit inderdaad wel een beetje slechte tekens zijn.

Dat dacht ik idd al :confused: en k zou dat wel kunnen vragen maar tlijkt me zo opdringerig om daar nu gelijk al mee te komen…
Bedankt ten minste dat jullie hebben gereageerd

Oeff, ik zou idd niet te opdringerig gaan doorvragen er over maar even afwachten. Als hij jou ook ziet zitten begint hij er zelf wel weer over! :slightly_smiling_face:

Het lijkt alsof hij geen interesse heeft, jammer!

Ik zou dat echt niet doen. Het is toch al duidelijk dat hij niets wilt? (Althans voor mij overduidelijk, dit is precies hoe ik reageer als iemand me zoiets vraagt en ik aardig wil blijven).

Het is jammer, maar er zijn zat jongens!

ja daar heb je ook wel gelijk mee

Jammer dat je niet meteen reageerde met wij twee. In plaats van wat namen noemen, want nu weet je nog niets :stuck_out_tongue: Met jongens weet je t maar nooit wat ze bedoelen af en toe.

tja… Zo kan ik wel duizenden dingen bedenken die k anders had willen zeggen… Op dat moment leek dat t beste, ik kan namelijk moeilijk eerst n hal uur r over nadenken terwijl hij ziet dat k online ben… Wat gebeurt is is gebeurt. T is en blijft kut maar k kan r nu niks aan doen lijkt mij… Afwachten dan maar denk k…

Nou Guys, als of t niet meer klote kan. Hij weet dat k m leuk vind. N vriendin van me had van n betrouwbare jongen gehoord dat m’n crush en n andere mogen r over praatte dat k m leuk vind. En heeft t tegen haar gezegd dat als k r naar vraag ze t moest zeggen. Koelde me vanochtend ook al klote omdat k over m gedroomd had. K voelde me verdrietig en iedereen plaagde me r mee, maar hij gaf me n knuffel en nam me toen mee met n arm om me heen. T leek super echt n ken in m’n hoofd ook lopen twijfelen of k m’n arm ook r om heen moest doen of niet, maar natuurlijk durfde k dat niet. Toen werd k super blij wakker en toen was t boem. Realiteit. Kheb t echt verpest. Als k nog n klein kansje had gehad is die nu verdwenen klote zooi. Srry voor al t schelden maar kvoel me nu een maal klote dus daarom… Bedankt voor alle reacties nog maals…

Meid, je hoef t je echt niet te schamen of klote te voelen! Je hebt helemaal niks verpest. Hij heeft je een soort van afgewezen, dat is balen, maar ik weet zeker dat het niet aan jou ligt. Dat iedereen je ermee plaagt is ontzettend kinderachtig, trek je er asjeblieft niks van aan.

Je begrijpt t verkeerd haha dat plagen was in m’n droom dus haha, ti’s gewoon dis de 1e keer dat k iemand echt leuk leuk vind en niet alleen z’n uiterlijk en wat verhalen over m. En ook de eerste keer dat k ook n kans heb en niet n jongen die n klas hoger zit en nog nooit met me heeft gepraat leuk vind. Dat was dus zo bijde jongen die k in de 1e leuk vond haha dat was echt hopeloos… Kvind t gewoon klote dat ie r veel te vroeg acter is gekomen enzo… Gelukkig doet ie nu weer gewoon 100% normaal tegen me dus kben niet n super leuke vriend door deze shit kwijt maar t blijft gewoon balen enzo idd…

ik zou juist denk dat hij eerder alleen met je wil zijn als ik het goed begrijp
als ik je fout begrijp kan het ook nog altijd zijn dat hij het eng vind om alleen met je te zijn niet omdat je eng bent, maar omdat jongens niet altijd zo zelfverzekerd zijn :grin:

idk, t lijkt me eerlijkgezegd beetje sterk… hij is namelijk best wel zelfverzekerd, maar dan niet het overdreven enzo gewoon “perfect” (voor mij dan hea haha das n mening, maar alles aan hem lijkt voor mij perfect, behalve dat ie mij dus niet leuk vind (super hoogstwaarschijnlijk)). eerst wist ik niet of ik wilde dat hij het wist of dat hij het niet wist (en dus super blind was, maar hij liet niks merken dus daarom wist ik het niet). Maar nu hij het blijkbaar weet vind k t echt klote… kzit hier echt al mn gevoel te typen zodra r iets in mn kop opkomt typ k t haha

ps. die droom was dus dat k ergens verdrietig om was (idk wat) en dat mensen me om dat gene waar k verdrietig om was plaagte. beetje vaag…

Een stom rot joch dat vorig jaar bij mij in de kals zat heeft deze fucking post gelezdn. Wtf doe jij hier mens. Hij heeft t aan heel wat mensen in tweetalig 3 vwo verteld. Onder anderen n jongen in mijn klas die t asn mn crush heeft vertled. Hij heeft t vanochtend allemaal uitgelegd en me n knuffel gegeven. Kben vreselijk boos op die jongen uit de andere klas maar ben weer zo n schijterd om niet tegen m te zeggen. Kben altijd n schijterd geweest. Helrmaal als t zo door blijft gaan dat als k dan iets durf te doen t foutngaat… kdacht k post t hier omdat r alleen meisjes zijn. Loopt n stom rot joch dat k ken deze site te stalken want t lijkt me erg sterk als ie" toevallig " t tegen is gekomen precirs als ik r iets heb geplaatst. Kvoelnme vreselijk dat t zo is gelopen… dat ie me niet leuk vind wist k inmiddels wel… mwwr dat hij r zo achter moetnkomen en dat dat rotjoch r gewoon weg mee mag koemen laat me gewoon kut voelen. Aan de ene kant ben k bang dat weer iemand die k ken t leest maar t boeit me aan de andere kant ook neit. Tis toch ak verpest door dat kut joch. Srry voor al mn gescheld…

Ik lees net je forum enzo! En ik ben nu echt hopeloos verliefd en zou super graag mijn crush mee uit willen vragen enzo. Maar dit gaat niet om mij srry! Echt ontzettend stom en flauw van dat joch. Liefde is niks om je voor te schamen zelf durf ik ook nooit te zeggen van ik vind je leuk enzo, en heb liever dat niet iedereen t weet. Maar ik hoop echt dat je gauw weer boven op komt want er zijn zat jongens op de wereld! Praat je wel nog gewoon met hem of is dat ook helemaal over =( Ik zou echt helemaal niks van die sukkels aan trekken die je plagen! Ze durven waarschijnlijk zelf niet eens zoiets te vertellen aan het meisje dat ze leuk vinden! Ik hoop echt dat je je snel wat minder klte gaat voelen! Veel leuke dingen met vriendinnen doen!