op een jongen afstappen

er is een jongen die ik echt super leuk vind.
hij weet ook al dat ik hem leuk vind. want toen een paar meiden uit mijn klas er achter zijn gekomen zijn ze naar hem toe gegaan en wouden ze me koppelen. en vroegen ze of hij een date met me wou. hij zij eerst oke maar toen een vriendin het ook wou, wou hij het niet meer.

ik heb alleen een probleempje hij zit in de 4e ik in de 3e en hij heeft een relatie maar die is op dit moment niet goed. en ik heb nooit met hem gepraat en ik wil het echt super greaag. maar als ik bij hem in de buurt kom ben ik opeens super verlegen en durf ik het niet mee. hoe kan ik zorgen dat ik wel op hem af durf te stappen? ik durf nog niet eens hoi te zeggen

xx

waarom heeft nog niemand gereageert?

hier een reactie voor je:
BLIJF VERDORRIE VAN EM AF JIJ BEPAALT NIET OF ZIJN RELATIE GOED IS OF NIET.

Oké, hij wilde met je uit toen hij nog in een relatie zat? En een vriendin zit ook achter hem aan? En hij zit nog altijd in diezelfde relatie?
Bezet is toch afblijven?

@ikwilgeennaam doe ff normaal
ik heb alleen gehoord dat zijn relatie niet goed is
en ik kan toch gewoon proberen met hem te praten ookal zijn we dan vrienden dan ben ik al super blij

Bezet is afblijven. Als ik weer een vriend heb en 1 meisje bepaalt even dat ze hem leuk vind en dat onze relatie niet goed is sla ik dr lens.

Zolang je maar niet iets met hem begint als hij nog in een relatie is. Want inderdaad: Bezet is afblijven.

Ik bedoel kom op zeg, hij weet dat je hem leuk vind maar zit toch in een relatie met een ander? Als hij interesse in je had was hij bij jou. Dat moet je wel even snappen.

ja maar die vriendin vind hem niet meer leuk maar hun zijn nu wel een soort van kennisen
en ik vind het wel een beetje raar dat hij met me uit wou terwijl hij een vriendin heeft maar ik kan toch gewoon proberen om contact met hem te krijgen ookal blijven we dan ‘vrienden’

ja dat snap ik dat i van hem af moet blijven maar ik wil het gewoon proberen

Roddels gaan snel, en zijn vaak niet waar. Zelfs als zijn relatie niet goed gaat, is hij bezet. Afblijven. En hoe wil je vrienden zijn, als je verliefd op hem bent? Daarbij heb je nooit met hem gepraat.

ik kan het toch proberen?

Het feit dat je vrienden tussen haakjes zet, zegt al dat jij niet die intentie hebt.

Probleempje? hij heeft een relatie … Kijk ik snap dat je hem leuk vind en dat het voor jou ook heel moeilijk is, maar er is ook een meisje die hem leuk vind en die met 'm heeft, ik denk niet dat ze dan zit te wachten op iemand die daar probeert tussen te komen of je nou vrienden wilt zijn of meer… Tuurlijk mag je wel vrienden met hem zijn, maar weet goed waar de grens ligt.

het is toch logisch als je op iemand verliefd bent meer dan vrienden wil zijn? of niet?

Oooh dus omdat je het hoort is het waar :’)

Doe niet zo naief en zet hem liever uit je hoofd. Probeer het maar als het uit is, want als die roddels waar zijn, krijg je je kans vanzelf. In de tussentijd kun je beter andere dingen gaan doen.

je blijft doorgaan “ik wil het proberen” wat wil je proberen?
En je hebt toch geen woord tegen hem gezegd? Voor hetzelfde geldt is die date een leugen. niet lullig bedoelt, echt niet, maar face it: dit wordt niets

NIET wanneer die in een relatie is.

ja dat snap ik het is een groot probleem maar ik wil gewoon op hem afstappen en ook al worden we dan vrienden zal ik daar al blij mee zijn

Als jij hem als vriendje had, en het liep niet lekker he, maar nog steeds in een relatie dus. Zou jij het dan pikken als een wanhopig meisje ‘bevriend’ wil raken met jouw vriendje, in de hoop op meer?

ik wil proberen om op hem af te stappen en ik begrijp ook wel dat het nu niks word maar misschien worden we wel vrienden