op een gezonde manier afvallen!

Hee allemaal, ik ben 14 en krijg een navelpiercing maar moet m’n buikje wel wegwerken, anders vind ik het persoonlijk lelijk, ik ben nu sinds een week veel fruit aan het eten, in de pauze zo’n graanreep, en ik drink water. In de avond en ochtend een glas melk, en avondeten gewoon normaal. Heeft er iemand tips voor oefeningen die ik kan doen om m’n buikje weg te werken?
Ik weeg 50 kilo en ben 1.54
xxx

Hoeveel weeg je en wat is je lengte dan?

Ik weeg 50 kilo, en ben 1.54! xx

Hm… Als je echt vet wilt verbranden dan zou ik écht gaan bewegen. Ga bijv. joggen. Als je de buik echter wat strakker wil, dan kun je de buikspieren trainen. Op youtube zijn er vast wel oefeningen te vinden. Ik heb twee weken geleden een App gedownload voor op mijn Ipod en de eerste keer ging ik voor 5 minuten… Nou, ik heb er twee dagen spierpijn van gehad haha. Ik wist niet dat ik zoveel verschillende spieren had in de buik.

Met buikspieren trainen, gaat je vet niet weg. Daarvoor moet je cardio doen. Zoals fietsen, hardlopen en dat soort dingen.

Ik weet niet of je verder al sport, en of je redelijke buikspieren hebt. Maar het is het slimste om te gaan hardlopen, en daarnaast het een en ander aan buikspieroefeningen te doen. Je verbrandt amper vet met buikspieroefeningen alleen namelijk :slightly_smiling_face:

hahaha, je moet het ook rustig opbouwen, maar ik dacht ik moet niet minder gaan eten maar gewoon gezonder, weet je mischien nog hoe die app heet?

bedankt allemaal, ik heb besloten te gaan hardlopen.

ZUMBA!! je verbrand gemiddeld 700 kcal per uur *zoals er bij mij les gegeven word tenminste*

http://forum.girlscene.nl…zond/list_messages/229866