op een auto...!

hallo allemaal
het zit zo: ik ken een jongen van het internet, en we vinden elkaar wel leuk maar ik wil geen relatie en hij ook niet maar we willen wel een keer afspreken. uh dit is raar om te zeggen misschien maar we zijn soortvan vanplan om sex te hebben naja we hebben het daar over gehad en ik vertrouw hem wel en hij mij ook maar ik loop tegen 2 dingentjes aan hij is 22 en ik ben 16 en ik heb weinig evaring en hij wel ik vind het best spannend maar we kunnen niet bij mij afspreken want dan gaan mijn ouders zeuren maar bij hem wil ik niet want ik zie hem dan voor de eerste keer dus zei hij dan kunnen we het toch op mijn auto doen dus zei maar ja dat kan wel maar ik heb al zo weinig ervaring hoe moet je in godsnaam op een auto sex hebben?! als je tips heb over wat dan ook hoor ik ze heel graag!
groetjes

Marginaal.

http://static.fjcdn.com/large/pictures/e3/46/e346a5_1464490.jpg

Ik vind het wel knap dat je hem zo goed kan vertrouwen, ook al heb je hem nog nooit gezien.
Sex op een auto is dezelfde sex als op een comfortabele plek, alleen dan wat minder comfortabel (waarom kan in de auto niet?)

Hm, seksgerelateerd bericht om 1 uur s’nachts van een member wat haar voor+achternaam gebruikt als username en 1 bericht heeft… vind het apart, maar oke. Ja als jij je er fijn bij voelt met je het doen, op een afgelegen plek ofzo

Toen ik die titel las moest ik denken aan Bumpy ride van mohombi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar hé doe wat je noet laten kunt. Misschien ben je wel zo achterlijk dat je niet ziet wat voor een acherlijk idee dit is. En gevaarlijk. Afspreken met iemand die je niet kent ( ern onbekende man!) is sws gevaarlijk,en dan ben je van plan om seks te hebben… wie weet wat.voor persoon dat is o.o Miss is het wel een creep? Verkrachter? Weet jij veel. Echt wáár zijn je hersens??! je bent 16, denk aub na. En doe het niet.

Zo wel,

Ga maar lekker rampetampen,zal je vast trots op zijn later.:slightly_smiling_face:

hhahaha geweldige reactie dit. love it, vooral de laatste zin … briljant mag je nu al…
maar haar punt is is dat er veel dinge kunnen gebeuren, want tjaa je weet maar nooit wat er gebeurt…

haahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha
Ga maar lekker rampetampen,zal je vast trots op zijn later. hhahhahhahaahahaha dit blijft grappig

je kent jongen amper en je wilt het doen
dat is geen liefde maar een vervlieging
en de leeftijd is te groot
je kent hem geen eens en wilt al grootse plannen mee doen
ik zou het niet doen je kent hem niet
je weet niet wat je doet

Hoe je op een auto sex moet hebben? Gewoon niet.

Een slotje.