Op dezelfde kamer met ouders.

Ik ga dit weekend op een korte vakantie met mijn ouders, dit is voor het eerst in lange tijd weer dat we met zijn 3en op dezelfde kamer zitten. En ik voel me er echt niet fijn bij om voor hun neus een schone onderbroek aan te trekken en mijn BH aan en uit te trekken. Hoe doen jullie dat, of hebben jullie daar gewoon totaal geen moeite mee?

Dan ga je toch met je gezicht naar de muur staan? Dat doe ik altijd. Bovendien snappen je ouders dat ook wel.

Dan doe je dat toch ergens anders? In de badkamer of op het toilet.

Maar komt het niet raar over ofzo als ik de hele tijd me in de badkamer/toilet ga omkleden?

Ik vind dat niet raar, dat je je omkleedt in de badkamer. Ik zou zelf ook niet mijn kleren aan- en uittrekken waar mijn ouders bij zijn.

Dat lijkt me heel normaal als je daar behoefte aan hebt. Bijvoorbeeld na het douchen dan kleed je je daarna toch ook in de badkamer om. En als je wil slapen ook gewoon even naar de badkamer lopen, pyama aan en tandenpoesten etc. Kan gerust hoor als je het mij vraagt :wink:

Het lijkt me niet dat je 4 keer op een dag een nieuwe onderbroek moet aandoen en een andere BH
Ik vind het raar dat je je niet omkleed op de badkamer, zeker in de ochtend/avond niet.

Verder heb ik er geen moeite mee om mij gewoon qua kleding om te kleden waar iemand bij is van mijn familie.

Zucht, ik haat dit soort topic zo. Stel je toch niet zo aan. Nu komen er weer reacties van ‘ja maar als zij zich er gewoon niet fijn bij voelt’.

HET ZIJN JE OUDERS
Zij hebben je gemaakt, wat boeit het dat zij je zien?

Wat heeft het feit dat zij jou gemaakt hebben er mee te maken :’)? ja het zijn je ouders en nu? Nu moeten we gewoon naakt lopen naast ze want ja yolo zij hebben ons gemaakt?
Iedereen heeft zijn/haar eigen principes, leer ermee leven.

[size=2]Ik denk trouwens wel dat mijn ouders vooral 's ochtends ook de badkamer nodig hebben, maarja als ik gewoon zeg dat ik me even wil omkleden komt het allemaal wel goed denk ik :slightly_smiling_face:

@Saarzel
Ik lees nu al dat ik niet de enige ben ofzo, dus dat jij het misschien niet erg vind betekent niet dat iedereen daar hetzelfde over denkt? En inderdaad wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Mee eens.
En ze begrijpen het heus wel als je je even in de badkamer wilt omkleden, lijkt mij.
In ieder geval veel plezier.

Ik was laatst op vakantie met mijn zussen, en die kleedden zich ook gewoon in de kamer om. Ik voel me daar gewoon niet prettig bij, dus ging ik steeds naar de badkamer om me om te kleden. Vonden ze helemaal niet raar ofzo, dus ik zou je daar niet te druk over maken!

Nee waarom?Doe ik ook altijd je ouders snappen best dat je privacy wilt.

Ik heb de afgelopen zomervakantie ook 18 nachten met m’n ouders en broertje op 1 kamer geslapen en ik hou er ook niet van. Ik heb zo’n groot loshangend shirt als slaapshirt dus daaronder kan ik alles gewoon verwisselen zonder dat iemand wat ziet :’) Of deels onder m’n deken ofzo.

Je ouders doen er echt niet moeilijk over als je je omkleed in de badkamer hoor. Toe nou.
Ik deed het gewoon met mijn gezicht naar de muur, maar mijn moeder was ook altijd zo netjes om zelf ook weg te draaien op dat moment. Je kan het ook gewoon zeggen. "Niet spieken he?! :wink: "
Kan prima.

Dat is jou mening, vele anderen denken er anders over! Ik ook, trouwens.
Doen waar jij je goed bij voelt! Je ouders begrijpen dat heus wel

Je kunt je toch gewoon in de badkamer omkleden??

Ik snap je wel, hoor. Ik kleed me echt niet om voor mijn ouders. Inderdaad gewoon even in de badkamer, ik denk niet dat ze daar raar van opkijken.

Deze reactie slaat helemaal nergens op. Dus omdat mijn ouders me gemaakt hebben moet ik het maar oké vinden dat ze me naakt zien oid? Dafuq.

Haat nog wel? Nou dan wil ik niet weten waar je agressief van kan worden als je dit onderwerp al haat.