Op dezelfde boy

heey,

Ik en 2 andere vriendinnen van mij vinden een jongen superleuk!
Alleen is hij bezet (hij is van plan het uit te maken met zn vriendin, niet voor ons ofzo hoor) & hij valt op blond.
Dat ben ik dus niet. :blush:
Mijn vriendinnen weten het niet van mij dat ik ook op 'm ben.
Maar wat moet ik nu doen?

x’

Hem vergeten.

Hij heeft een vriendin, het is maar de vraag of die het gaat uitmaken.
Jullie vinden hem beide leuk, dus dat word 'm sowieso niet… want dan krijg je ruzie.
Ik zou het niet doen.

Het gewoon zijn lang laten gaan… en wie weet kom jij hem over een paar jaar nog eens tegen en heeft het dan meer kans van slagen!

Okee, thnx!
Vriendjes zijn voor even, vriendinnen voor altijd :’)

Ik zou hem vergeten

Wat heeft iedereen toch met ‘boy’? Het is ‘jongen’, jemig.

Lekker laten gaan, iets met vissen en de zee enzo.

Dat komt waarschijnlijk door zgn populaire tijdschriften als de “Girlz” waar ze dat soort belachelijke termen op de helft van de pagina sodemieteren.

idd. irritááánt.
ot: laat hem varen.

da’s lekker kort >.<

het is geen belachtelijke term het is engels Xd

Ik doe mijn best om hier niet zeer sarcastisch op te reageren. Afijn, dat weet ik. Het klinkt alleen een beetje idioot aangezien wij in Nederland wonen en een Engels woord dat zomaar willekeurig in een zin wordt gegooid er meestal niet echt heel erg mooi uitziet.

Nou, ik wil anders wel voor altijd bij mijn vriend blijven, maar ik denk dat dit niet over serieuze relaties gaat dan XD

Hoe oud ben je o_o

Exact mijn punt ja XD

Dat dus.
Best wanhopig he, hij heeft een vriendin. So whats misschien dat hij het uitmaakt, maar misschien ook niet…
En als jullie alle 3 hem leuk vinden, gewoon vergeten…

Die drie letters meert die het correct Nederlands maken zijn inderdaad erg vermoeiend. :roll_eyes:

Maar goed, ik zou het laten. Hoe weet je zo zeker dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin? Vind je hem echt zo leuk (hoe goed ken je hem eigenlijk?) dat je je vriendinnen voor hem wil opgeven?

Haarkleur… Een relatie gaat voornamelijk om het innerlijk, dan maakt het echt niet uit of je nu blond, bruin, rood of paars haar hebt. Als het maar tussen jullie klikt.

‘dat ik ook op hem ben’
lol :'D

Je bent dertien, geloof me je, komt over hem heen. Je bent waarschijnlijk niet eens écht verliefd.