Op de zijkanten van je nagels bijten?

Hebben jullie dat ook weleens, dat je spontaan op het velletje naast je nagels begint te bijten?
Zó irritant, alles gaat kapot enzo.
Hoe kom je daarvanaf?
Ik hoorde laatst ook van een meisje dat je dr kanker van kan krijgen? :anguished:?
Dankuu :angel:

je kan bij de apotheek wel een vies smakend spul gaan halen dat je er op doet… je zal het snel afleren :stuck_out_tongue:

en euh, kanker? betwijfel ik

ja, vond t ookal zo raar…
Ja da’s wel een goed idee. maar het lijkt me zo goor.
Is vast ook de bedoeling

Ja dat spul is vies, maar ik beet er zelf gewoon doorheen :stuck_out_tongue: Maar je kan het altijd proberen…

Is dat trouwens niet voor op je nagels, of ook voor eromheen?

Ja, als je iedereen moet geloven krijg je tegenwoordig overal kanker van.
Ik zou idd zo’n vies goedje proberen. Echt té ranzig, maar het heeft mij wel geholpen te stoppen met nagelbijten.
Ik had eerst een nagellak, die was dus echt voor op je nagels, en daarna had ik een vloeibaar spulletje uit een knijp tubetje… Dus misschien dat dat wel naast je nagels kan…

Nou dat van die kanker is een fabeltje hoor:P
Haha ik beet ook altijd door dat spul heen, ben nu na 9 jaar nog steeds niet van nagelbijten af :frowning_face: Ik heb mezelf een ultimatum gesteld: voor mijn verjaardag (januari) zijn mijn nagels weer lang(er). Anders duwen mijn ouders me op mijn verjaardag onder een koude douch, brrrr. Dus nu moet ik wel :frowning_face:

haha daar krijg je geen kanker van.
Ik doe dat ook wel eens en dan gaat het zo scheuren en dan; aaaaauww!!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYBDAlco50k7UqaexcMWHz27ZEjPvwzljZKUSOpdQa4FFBImdThw