Op cadeautjes jacht!

Hallo allemaal,

Met sinterklaas en kerst in het vooruitzicht ben ook ik opzoek naar leuke cadeautjes voor mijn vriend. Nu heb ik al een hele tijd op allerlei cadeautjes site’s gezeten maar daar krijg je niet echt leuke tips. Nu heb ik al wel deze lijst met tips gevonden, wat erg behulpzaam was. En ik zit er aan te denken hem een parachutsprong te geven. Ik weet hoe gaaf hij dit zou vinden alleen durf ik zelf niet mee. Vinden jullie het dan toch een goed cadeau of zouden jullie in dit geval iets zoeken wat je samen kunt doen. Dit lijkt mij persoonlijk ook wel wat leuker ik weet alleen dat hij het zonder mijn waarschijnlijk ook wel gaaf zal vinden :wink: En mocht ik dan opzoek gaan naar iets anders weten jullie misschien nog leuke dingen? Mijn vriend is erg sportief, houd van een techniek maar een luchtje of een wellness weekend is niet aan meneer besteed. Dus lastig, lastig…

Als je niet durft durf je niet… ik zelf zou ook niet gaan.
Je kan het hem wel geven en zijn broer (tje) of je vader mee laten gaan zodat die niet alleen hoeft te springen … (het is een tip)
Als jij weet dat hij parachut springen heel leuk zou vinden moet je het hem met alle liefde geven

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

+ er is een sinterklaas/kerst-topic