op buik slapen slecht voor borsten?

Halloo allemaal!!!

ik ben anoniempje van 13 jaar en 2 maanden ongesteld enz voor mensen die het wouden weten, heb bijna geen borsten en ook nog niet eens cup aa.

maar me vraag was: is het schadelijk als je slaapt op je borsten/ buik of als je iets er tegen aan krijgt ofz?
ff vraagjee.

gr :slightly_smiling_face:

Nee hoor, lekker op je buik slapen. Niks mis mee.

haha oke bedankt;)
wat ben k toch weer een gekkie die zich druk maakt op noppessx

maak je niet druk hoor. op mijn 15e had ik ook net aan cup AA
Nu heb ik een C :wink: en ik slaap altijd op mijn buik

Op je rug/zij slapen is beter dan op je buik omdat slapen op je buik niet zo goed blijkt te zijn voor je rug en nek maar ik zou gewoon lekker op je buik blijven slapen, velen doen dat al jaren zo en ik heb nog nooit gehoord dat iemand daarmee zijn/haar lichaam heeft beschadigt dus ja. Volgens mij maakt het niet veel uit.

Het is voornamelijk slecht voor je rug. En waarneer je borsten wat groter zijn vind je het waarschijnlijk niet zo prettig meer om op je buik te slapen.

Ik slaap ook regelmatig op mijn buik en ik heb cup B/C. Volgens mij zit er dus niet echt een verband tussen. En ach, ik heb raardere dingen gedacht/gedaan rond die leeftijd hoor haha. Ik was juist bang dat ik teveel zou krijgen, dus toen dacht ik dat ik dat kon tegenhouden door met een bh te slapen hahaha.

Ik sliep ook altijd op mijn buik, maar toen ik C kreeg ben ik ermee gestopt omdat het pijnlijk werd. Ik heb inmiddels bijna E, dus lekker op je buik slapen!

Ik vind het heerlijk op mijn buik te slapen en ik heb cup G :'D

@Anoniem…2003 Maak je er geen zorgen over. Ik was plat tot mijn 14e. Ik heb tot mijn 18e cup C gehad en nu ben ik 21 en loop ik met cup G rond! En ik ben een buikslaper. Jouw tijd van borsten komt nog wel :wink:

Ik heb nogsteeds stiekem het idee (ookal weet ik dat het niet zo werkt) dat dat mijn borstgroei tegengehouden heeft :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahaha nou nee :’)

Haha wie weet! Sindsdien zijn de mijne ook niet meer gegroeid. So who knows?

Ik dacht ook altijd dat m’n borsten redelijk plat en breed waren omdat ik altijd op m’n buik sliep :’)