Op alles bieden! :) Schoenen, kleding & Accessoires!

Hi meiden,

-KLEDING WORD LATER VANDAAG TOEGEVOEGD, als je alvast iets wilt overnemen en wilt wachten op de kleding, mag je een berichtje sturen & dan leg ik het apart!- :slightly_smiling_face:

Op alles wat je hieronder ziet mag je bieden, er staan dus geen prijzen bij! Af en toe staan er dingetjes bij waarbij je zelfs alleen de verzendkosten hoeft te betalen, dus kijk goed rond :slightly_smiling_face:

Even wat dingetjes:

• Verzendkosten zijn voor jou, dus je mag bieden inclusief verzendkosten, als je dit niet doet houd er dan rekening mee dat die er nog bij komen :slightly_smiling_face:
  • Ik ruil niet!
  • Alles is in goede staat, zo niet, dan staat erbij vermeld wat er mis aan is.
  • De meeste maten zijn S of soms XS. De schoenen zijn maat 38!

S H O E S

Alle schoenen worden netjes in een schoenendoos verzonden :slightly_smiling_face:

Mooie ‘leverkleur’ sleehakken!
Maat: 38
Merk: Jumex
Op een sleehak zit een lichtgroene streep (die zat er gek genoeg al op toen ik ze kocht) Als je geïnteresseerd bent in deze schoenen zal ik er een foto van sturen!

Hoge taupe kleurige pumps!
Merk: Jumex
Ook op een van deze hakken zit een krasje. Mocht je geïnteresseerd zijn dan stuur ik ook hier een foto van :slightly_smiling_face:

Leuke sandaaltjes voor aankomende zomer!
Merk: Le Balloon
Deze zijn niet vaak gedragen, wel zijn er tijdens dat ik ze droeg een paar steentjes afgevallen bij de bandjes die rond je enkels zitten.

Mooie koraal kleurige sandaaltjes met steentjes! Leuk voor de aankomende lente & zomer :slightly_smiling_face:
Zoals je op de foto ziet, zijn ze een klein beetje beschadigd aan de voorkant langs de rand.

Leren laarzen! Deze komen ongeveer tot je knie, je kuiten hoeven niet heel smal te zijn, maar ik zou ze niet aanraden als je hele brede hebt!
Nooit gedragen, geen gebruiksporen of beschadigingen!

A C C E S S O I R E S

Al deze accessoires worden bij verzendingen netjes ingepakt!

50cent voor een setje zomer oorbelletjes! :slightly_smiling_face: Bij aankoop van schoenen of een kleding item mag je een setje gratis uit kiezen :slightly_smiling_face:

50cent op een setje of enkele armband! Ook mag je er hier een gratis van uitkiezen bij aankoop van schoenen of een kleding item! :slightly_smiling_face:

1 euro voor deze zonnebril! :slightly_smiling_face: Deze mag je ook gratis uitkiezen bij aankoop van schoenen of een kleding item.

Het zelfde voor deze mooie, chique kettinkjes! 50cent p. stuk, of gratis bij een aankoop :slightly_smiling_face:

2,00 voor deze mooie, grote statement necklace! 1,00 in combinatie met een andere aankoop. :slightly_smiling_face:

2,00 voor deze statement necklace met pareltjes! 1,00 in combinatie met een andere aankoop. :slightly_smiling_face:

2,00 voor deze statement necklace! 1,00 in combinatie met een andere aankoop. :slightly_smiling_face:

Liefs Lotte

uppppppie