Op alle manieren ongepast maar zoooo leuk..

Oke ik ergens mee dat ik eigenlijk niemand om me heen wil vertellen,
maar ik wil wel weten wat ik moet doen… kijk;

Ik heb best een hechte vriendengroep met een paar jongens en meiden waarin mijn neef, mijn ex,
en mijn beste vriendin ook zitten. Er zit ook de beste vriend van mijn neef in,
en lang geleden heeft mijn beste vriendin hem leuk gevonden maar toen hoorde ze dat hij iemand anders leuk vond.

Hij heeft nu een vriendin en ik wil absoluut niet tussen die relatie komen te staan
maar ik vind het echt een heeeeele leuke jongen en altijd hebben we het gezellig,
hij is altijd bezorgd om me en dat is oke voor vrienden
maar hij staat ook altijd heel dichtbij als we praten en houdt mn arm, hand of heup vast
en hij maakt heel vaak flirterige opmerkingen of kijkt op zo’n aparte manier naar me…

Eigenlijk is het heeeel ongepast maar ik vind hem echt leuk,
wat moet ik doen ?!

Aan hem vragen waarom hij je zo vastpakt en dat soort opmerkingen maakt terwijl hij een vriendin heeft en het afwijzen. Hij heeft een vriendin. Denk niet dat jij degene wil zijn die hun relatie kapot maakt. Als hij je echt leuk vindt zal hij het wel uitmaken met zijn vriendin.

@Falathiel

Ja ik heb hem al eens duidelijk gemaakt dat hij dat gedrag niet kan maken tegenover zn vriendin en hij blijft het doen. Ik wil niet dat hij het doet want dan ga ik hem alleen maar leuker vinden en kom ik misschien wel tussen hem en zn vriendin te staan, maar ik wil het ook weer wel want ik voel me super fijn bij hem…
daarom is het zo moeilijk…

Ken jij zijn vriendin? Zou je haar echt pijn willen doen? Denk niet dat ze het op prijs stelt als jij haar vriendje ‘inpikt’.

Stel dat het andersom was. Dat jij die vriendin was en hij heel veel met een bepaald meisje om zou gaan en haar zo vastpakte enzo. Ik zou hem in ieder geval gewoon zeggen dat hij dit niet kan maken. Voor de rest, ja, dat ligt aan jou.

Hij heeft een vriendin, afblijven dus.

I know the feeling…

Maar denk eens na: als jij die vriendin was, dan zou je het vreselijk vinden
als je vriend vreemd ging… (ga ik van uit)
dus probeer of afstand te houden, of duidelijk te maken dat je hem leuk vind
en met hem wil omgaan, maar dat hij wel moet kiezen tussen haar of jou!

Succes…

Gewoon zijn arm wegslaan wanneer hij het blijft doen

Ja ik wil dat meisje het niet aandoen dat der vriend vreemdgaat, ookal ken ik der niet…
Het is gewoon moeilijk want ik wíl met m kletsen en lachen enzo maar het is niet slim om te doen…
ik zeg er wel wat van, thanks!

Ik snap die opmerking ‘‘Hij heeft een vriendin, afblijven dus’’ echt wel, meestal vind ik dit ook. Maar in dit geval flirt hij wel met haar. Ik zeg niet dat ze hem moet inpikken, maar in dit geval doet hij er zelf ook aan mee. Ik zou eens goed met hem praten, over wat hij nou wil/vind etc. Ik zou zelf niet graag een 2e keus van iemand zijn, of als een reserve/extraatje worden gezien. Gaat hij voor zijn vriendin, moet hij stoppen met jou te flirten. Of hij kiest 100% voor jou. Een middenweg is er wat mij betreft niet.

nooit stoken relatie hoe zou jij het vinden maar dan andersom niet fijn…

@Rosedaley

Dankjewel, je hebt me aan het denken gezet.
ik ga met 'm praten en zeggen dat het óf zij is óf ik.

Sommigen reageren te fel, hoor. Hij flirt met hààr, dus het is niet zo dat de TS stookt tussen hij en z’n vriendin, toch? Ze heeft niks ondernomen. Hij is hier wel echt in de fout.
Het beste advies dat ik je kan geven : als hij uiteindelijk dan toch jouw vriendje wordt, zou je hem dan wel kunnen vertrouwen? Eens een cheater, altijd een cheater.

Twee meisjes die ik ken hebben ook zoiets gehad, alleen ging dat wat verder. Echt zoenen en afspreken met een jongen die een relatie had, bij één ervan is het verhaal uitgekomen (vriend van haar broer, bleek dat hij met nog twee meisjes vreemd was gegaan) en is het nu over. Hij zegt nog wel dat hij iets voor haar voelt, maar zij snapt ook wel dat als hij met nog meer meisjes vreemd is gegaan het weinig voorstelde.
Bij de andere is het nog een beetje bezig. Die jongen lijkt nu toch voor z’n vriendin te willen gaan maar komt toch weer terug naar haar, en aangezien ze hem nog leuk vindt is ze daar nogal gevoelig voor.

Kortom: afblijven, hier komt nooit iets goeds van.