*Verwijdert.*
dit topic mag weg.
*Verwijdert.*
dit topic mag weg.
Pff, te lange lap tekst voor mij. Succes er mee in iedergeval!
Heel erg mooi! Wel een paar schrijffouten, het moet hart ipv hard zijn en paleis ipv palijs (:
Pff te lange tekst, sorry maar dat ga ik niet allemaal lezen
Dankje!
Ja, ik ben hem met mijn nederlands docent op dit moment aan het nakijken.
Ik ga hem zelf kaligraferen op oud papier en daarna boekbinden. Echt dat monnikenwerk -effect.
Maar leuk dat je hem mooi vind!
Ik heb twee dingen, als je het niet erg vind. Maar ik neem aan (ik stel me dat in iedergeval voor) dat het zich niet helemaal in deze tijd afspeelt, en dan vind ik persoonlijk een woord als deal een beetje raar ertussen. En zo waren er nog een paar van die te moderne woorden zegmaar. En in h5 als ze die kleren kopen, ze betalen er dan niet voor (of ligt dat aan mij?) Ik hoop dat je er iets aan hebt! En verder vind ik het een heek mooi sprookje!
Xx
Dankje!
“Deal” was mij nog niet opgevallen! het speelt zich inderdaad niet in deze tijd af.
Maar, als het goed is lees je wel dat Ayung voor de kleren betaald.
Bedankt voor de tips!
(UP.)
Ikkeh heb het niet gelezen De eerste en de laatste paar regels, in het begin zag ik indd nog een foutje, maar daar kom je wel uit met je leraar. Ik ben wel benieuwd waar je profielwerkstuk over ging? Want als je zo’n leuk sprookje mag maken, zou ik dat ook wel willen!
hahah! oke! Nou in elk geval bedankt voor je moeite!
Mijn profielwerkstuk gaat over Sprookjes. Ik ben de originele gaan vergelijken met de Disney versie (daar komen echt ongelovelijke resultaten uit trouwens) En ben de kennis van basisschool kinderen gaan vergelijken met die van de middelbare school, wie er meer afwist van sprookjes.
Dit was mijn verslag. Maar aangezien ik ook iets DOE telt dit verslag maar een klein beetje mee, en me echte werkstuk is dus mijn zelfgemaakte sprookje van hierboven.
Ik ben die aan het kaligraferen op dik oud papier, en als ik het hele verhaal geschreven heb (ben nu bijna op de helft) dan ga ik het ook zelf boekbinden.
Ik maak ook van die ouderwetse versierde hoofdletters, zoals in bijbels enzo weetjewel. Echt monnikenwerk is dit! Haha!
En nu maar hopen dat ik hem optijd afkrijg!
succes ermee! (:
Wel een heel leuk onderwerp! Is dit je laatste jaar? Havo 5 aan je leeftijd te zien? Ik hoop dat je t afkrijgt =]
Dankje Shoppertje!
@ Opiumed, haha, Ja! 5 Havo inderdaad. Dankje! Dat hoop ik ook!
Ik heb het eerlijk gezegd niet helemaal afgelezen, want ik vind het een beetje langdradig, niet echt een sprookje, meer een verhaal…
Een paar puntjes die me wel opvielen:
Oke, toch bedankt voor je moeite!
Ik moet inderdaad nog een gedeelte chekken op de spelling.
UP