Oortjes blijven niet zitten met hardlopen

Dit is een heel nietig, klein probleempje, maar ik wist niet waar ik het anders moest vragen, en heb er dus maar een onderwerp over aangemaakt.

Wat ik dus zo irritant vind, is dat mijn oortjes van mijn iPod niet blijven zitten tijdens het hardlopen. Ik heb al verschillende oortjes gehad, niet meer van die goedkope rotdingen dus. Maar toch, ze blijven niet langer zitten dan een halve minuut, en dat is al lang. Niet echt handig, en het loopt veel fijner met wat stimulerende muziek!

Iemand tips, ervaringen? Ik hoop het!

Had ik ook last van, tot ik op in-ear oordopjes ben overgestapt. Die werken wel prima, dus misschien een tip?

gewoon de ipod oortjes?
die blijven bij mij altijd zitten

misschien zijn je oren te klein of jehebt veel oorsmeer haha
je hbt toch ook van die oortjes die IN je oor moeten… die blijven wel zitten volgensmij
en anders doe je een elastiekje eraan en achter je oofd
probleem opgelost!

heb ik ook last van met ipod oortjes.

ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar misschien dat ze beter blijven zitten met zo’n viltje er omheen? van die soort van stoffen dingen die je los kan kopen en dan om je oortjes heen kan doen. als je snapt wat ik bedoel ;p

Inderdaad, de in-ear oortjes werken prima, of een koptelefoon die speciaal voor 't sporten zijn :wink: Die gaan over je oren, ideaal, heb ze een keer bij de action gehaald, weet niet of ze die nog hebben.

Ik heb van die oortjes met een soort ding eraan dat je om je oorschelp heen moet doen, supermakkelijk ze vallen NOOIT uit! Zou alleen niet weten waar je ze kunt kopen ik heb ze namelijk gekregen. :no_good_woman:

Dankjulliewel voor jullie tips!
Ik zal eens de winkels langs gaan voor in-ear oortjes/koptelefoon voor sporten.
En desnoods elastiekjes :stuck_out_tongue:, haha.
Een viltje heb ik ook al, maar dat werkt ook niet echt. Maar bedankt, allemaal :slightly_smiling_face:

in-ear oortjes kopen :slightly_smiling_face:

ik heb van die oortjes van de action,
in-ear voor 90 cent ofzo.
werkt voor mij prima!

Je hebt van die speciale oortjes die diep zitten zodat ze er niet makkelijk uit gaan.
Als het toch niet werkt, neem je toch een koptelefoon?