Wat vinden jullie van deze oorpiercings?
gewone oorbel:
2de gaatje:
stretch oorbel
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor:
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes:
Zelf vind ik kraakbeenpiercings en 2/3 gaatjes in een oorlel mooi.
gewone oorbel: Normaal
2de gaatje: Leuk om erbij te hebben
stretch oorbel Zonde van je oor! Maar kan op zich leuk zijn.
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Wel leuk, zou ik zelf niet doen
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Nee vind ik niet mooi. Maximaal 3 oorbellen, 2 bij je oorbel, 1 bovenkant.
http://forum.girlscene.nl…ngs/list_messages/197020.
Maar ik vind stretches het mooist en meerdere oorbellen het lelijkst.
gewone oorbel: mooi.
2de gaatje: ook nog mooi.
stretch oorbel: verschilt per persoon, bij sommige mensen staat het erg leuk!
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: nee, niet mijn ding.
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: nee niet mooi.
gewone oorbel:Gewoon en leuk
2de gaatje: heel leuk
stretch oorbel: niet mijn stijl maar sommige mensen staat het wel heeel gaaf
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: neeniet echt zo mooi vind ik
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: vind ik persoonlijk echt heel lelijk maar sommige mensen staat het wel.
upje ^
gewone oorbel; beetje standaard
2e oorbel; iets minder standaard:P
stretcher; bij sommige vind ik het mooi maar andere kunnen het niet hebben:S
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: mooi, maar ik durf het zelf niet omdat niks dichtgroeid:P
meerdere gaatjes; ik heb zelf aan beide kanten 4, ik wil er aan een kant nog 3 bij maar dat mag niet van school:S
gewone oorbel: leuk, op voorwaarde dat er een niet te kitscherige oorbel in zit
2de gaatje: leuk! heb ik net laten schieten
stretch oorbel: een spiraal ziet er cool uit, maar zo’n doorkijkgat vind ik maar niks
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: echt awesome, ik had er ook eentje, maar heb 'm laten weghalen
meerdere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: bwa, wordt al snel een ijzerwinkel in je oor
Ik vind het allemaal mooi, het ligt eraan hoe je het draagt =) En het moet bij je passen natuurlijk.
Gewone oorbel: Leuk, maar bijna iedereen heeft wel 1 gaatje in de oren.
2e oorbel: Mooier dan één. (heb ik zelf ook)
Gestretcht oor: Ben nu bezig mijn 1e gaatjes aan het stretchen, vind het mooi tot op zekere hoogte.
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Heb ik zelf ook, dus leuk.
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Ligt aan de persoon die het heeft.
Ik heb een tragus en 5 oorbellen, vind het zelf heel leuk
gewone oorbel: Leuk
2de gaatje: Mooier dan 1 gaatje.
stretch oorbel: Kan leuk zijn. Zou het misschien zelf nog eens doen, maar ik durf het niet.
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Ik vind knopjes mooier persoonlijk. Heb er zelf ook 1.
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Ik heb er zelf links 3 en rechts 2. Ik vind asymmetrische gaatjes wat leuker dan in allebei de oren 3 of 4. Hele oor vol vond ik leuk toen ik 14 was maar nu vind ik het een beetje té. en lijkt me lastig met slapen.
In 1e gaatje mooie hangers en in 2e gaatje bijpassend knopje is leuk.
in vind piercings zoiezo mooi in je oor. kheb zelf een helix (1tje boven in je oor)
en een tragus (1 bij dat stukje als je je oor ingaat) en ik heb 2 gaatjes in me oorlelletje. khad er nog 1 maar die is dichtgegroeit.
gewone oorbel: Mooi. Heel leuk.
2de gaatje: Ja, ook gewoon leuk.
stretch oorbel: Dat vind ik persoonlijk niks.
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Vind ik ook niks.
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Lijkt me een beetje teveel van het goede.
Ik heb in ieder oor 2 gewone oorbelletjes. Linksboven een helixpiercing(knopje bovenin oor) en rechts wil ik nog een traguspiercing laten zetten.
Ik heb zelf in totaal tien oorbellen (2 helixen) en een tragus piercing (:
Ik vind ze wel heel mooi, maar eens in de zoveel tijd krijg ik er vreselijk last van, jeuken en branden enzo, en dan draag ik ze een tijdje niet. Dan voel ik me wel erg naakt hoor :’)
Ik vind stretches ook echt vreselijk mooi, maar ik durf het niet zo goed.
Gewone oorbel: Normaal
2de gaatje: Ook normaal
Stretch oorbel: Zonde van je oor en heel lelijk! Bij sommige mensen staat het mooi hoor, maar ik vind het wel heel lelijk…
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Een paar jaar terug vond ik het altijd nog heel bijzonder enzo haha, maar vind ik nu eigenlijk ook heel normaal hihi. En heel schattig eigenlijk
Meerdere gaatjes in je oorlel (meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Meerdere gaatjes in je oorlel vind ik wel okee, net als meerdere gaatjes in je kraakbeen. Maar zodra het echt een groot geheel wordt en het helemaal vol zit dan is het niet leuk meer.
Zelf heb ik 3 gaatjes in elke oorlel, in mijn linkeroor heb ik een helix en in mn rechteroor heb ik een dubbele helix, dus twee boven elkaar. Das dus 9 in totaal. Heel misschien wil ik nog een tragus in mn linkeroor, maar dan zou dat echt mn allerlaatste worden! Als je erover nadenkt is het best veel haha, maar ik draag er gewoon simpele knopjes (met of zonder diamantjes) en ringetjes in, dus het is niet too much vind ik zelf
gewone oorbel: Normaal
2de gaatje: Niet leuk
stretch oorbel: ligt er aan bij wie. Meestal vind ik het niet leuk maar bij sommige staat het wel leuk.
Van die ringetjes piercings aan de bovenkant van je oor: Ligt er ook aan bij wie, maar vind het wel mooi.
meerere gaatjes in je oorlel(meer dan 2) en dan helemaal vol met ringetjes en knopjes: Mooi! Geen ringetjes maar wel knopjes :’)