Hallo iedereen!
Ik weet niet zeker of ik hier bij de goede topic zit maar health leek mij het meest in de buurt komen.
Ik ben 18 jaar en heb sinds afgelopen vrijdag ontzettend last van mijn oor, ik ben ook gelijk die ochtend naar de huisarts gegaan en heb ik antibiotica gekregen.
Zondag was het alleen maar erger geworden en kwam er geen verbetering in, toen ben ik met mijn moeder naar de huisartsenpost gegaan in het maasstad. Hier kreeg ik te horen dat ik een uitwendige oorontsteking heb en dat omdat de antibiotica niet aansloeg ik een zwaardere variant kreeg en daarnaast nog oordruppels.
Maar hier zit het probleem, het doet ONGELOOFELIJK veel pijn. Ik heb nachten slecht tot bijna niet geslapen en ik kan er gewoon niet meer tegen. Dit gun ik mijn ergste vijand nog niet toe. De afgelopen twee dagen straalt de pijn ook uit naar mijn kaak en was eten dus erg pijnlijk en moeilijk. Maar vandaag doet mijn kaak zo veel pijn dat ik hem constant helemaal scheef moet houden omdat het anders gewoon niet gaat.
Morgen heb ik dan wel weer een afspraak bij de huisarts om kwart over 8 maar ik vraag mij af of ik het tot die tijd uithou. Ik zit al aan het maximum van pijnstillers en eten lukt nu ook echt niet meer. Hoe kan het dat mijn kaak nu ook zon pijn doet? Zelfs meer dan mijn oor!!! Ik snap er geen snars van en ik hoop dat de huisarts er morgen wat aan kan doen.
Hebben jullie hier ervaring mee en hoe gaan jullie om met oorontsteking? En hebben jullie dan ook last van kaakpijn??