oorontsteking en duizseligheid???

Ik heb sinds een tijdje al last van teveel oorsmeer in me oor ( klinkt echt vies) en het begon ook pijn te doen dus ben ik naar de dokter gegaan, die heeft het uitgespoten en mij oordruppels meegegeven… ik heb ze alleen niet zovaak gebruikt maar sinds gister ben ik al duizelig… en het wil niet echt weggaan? Heeft iemand dit ook gehad zoja hoe is het bij jou weggegaan?

Ik had in dat andere topic ook al gereageerd, maar ik zou dus terug gaan naar de dokter. Je evenwichtsorgaan ligt in je binnenoor dus misschien heeft je ontsteking ervoor gezorgd dat je evenwichtsorgaan beschadigd is ofzo.

Oh dat zou best kunnen ja, Bedankttt :slightly_smiling_face:

misschien gewoon wel de oordruppels gebruiken als je ze krijgt voorgeschreven. Wil nog wel eens helpen, medicijnen.

Ja dit ook ja.
Vaak is het ook zo dat medicijnen helemaal geen nut hebben als je ze niet regelmatig en/of naar recept gebruikt.

Je hebt niet voor niets oordruppels gekregen, dan moet je ze ook gebruiken. Na 1 keer gebruiken gaat het niet ineens over natuurlijk.

Ik wilde zeggen dat je ook duizelig kan worden als je ze te koud in je oor doet, daarom houd ik de oordruppels altijd tien minuutjes in m’n hand voordat ik ze indoe, maar je gebruikt ze dus helemaal niet haha