Oorlogswinter

Jammer genoeg kan ik de film Oorlogswinter niet op het internet bekijken, je moest namelijk zo’n programma downloaden -die ik heb gedownload- maar hij doet het alsnog niet. Nu heb ik de film half gezien (een heel tijdje geleden), dus niet het einde… Kan iemand misschien het einde beschrijven (misschien iemand die het pas heeft gezien? of niet heel lang geleden?). Als ik bij een boekverslag kijk, dan wordt het einde nogal anders beschreven, niet zoals in de film.
Kan iemand me helpen?
Xx

Hoe weet je dat het anders wordt beschreven als je het einde niet weet?

dan kijk je toch naar een filmverslag? :’’)

Het einde?
ehm ze helpen die engelsman de brug over en dat zusje gaat dan mee. Maar dan blijkt die oom corrupt en moet die jongen zijn oom onder schot houden, zijn oom denkt dat hij nooit zal schieten. en die jongen zegt dat hij weg moet gaan, dat hij zijn oom nooit wil zien. Als zijn oom weg loopt schiet de jongen als nog. Dan is het bevrijding, hij zit op zijn kamer terwijl iedereen feest viert. dan kom er een vriendje met een ding uit het vliegtuig en het maakt enorm veel lawaai als je het heen en weer zwiept. Zijn vriend vraagt of hij ook wil en na eerst wat te aarzelen, gaat hij ook zwiepen… Hij vind het leuk en lacht weer, hij kan weer een beetje kind worden.
Het zusje krijgt een brief uit Engeland, maar dat is daarvoor al.

Dat is meestal zo met boeken en films.