Oorlogswinter online op 't internet kijken

Weten jullie waar ik Oorlogswinter online op 't internet kan bekijken?
Deze film is nogal wat moeilijker om gratis te zien, omdat ie Nederlands is.

Bedankt :grinning:

Ik heb hem zelf met Ares gedownload.
Anders zou ik het niet weten.

Nou ik weet wel hoe je 'm gratis op je pc kunt kijken. Op www.torrentz.eu, daar oorlogswinter intypen, krijg je een hele lijst =]
Maar dan moet je wel eerst een torrent-client, zoals utorrent downloaden.

Het liefst gewoon een site waarbij ik het niet hoef te downloaden, moet het namelijk snel af hebben… Filmverslag maken.

Haha ik heb laatst nog een filmverslag moeten maken van oorlogswinter alleen dat was meer vragen beatnwoorden.

http://www.letmewatchthis.ch/movie-2858-Oorlogswinter

Staat hier een lijst met wat zou kunnen, ik denk wel dat je voor sommige VLC of DivX moet downloaden, maar dat zijn gewoon video-afspeel-dingen-programma’s.
En ik weet niet of het een beetje te vertrouwen is.

Op die pagina heb ik net ook geklikt, ik vind het nogal irritant dat ik het moet downloaden, een heleboel programma’s…
En dan doet ie het niet ofzo.

Aaah hij doet het niet…
Kan iemand me anders het begin (wat voor bijzonders er gebeurt) het einde (wat er allemaal is gebeurd) vertellen?

Eeeh… ik weet nog dat die engelse jongen neerstort en dat die verliefd wordt op de zus van dat jochie.
De vader die is betrokken bij hulp voor een of andere partij? Daar komen de duitsers achter en ze schieten m neer voor de ogen van dat kind.

Aah ik weet het niet meer xD Je moet maar ff een samenvatting op scholieren.com lezen ofzo. Succes =]

ehm op www.ond-films.nl of com? maar daar staan films met ondertiteling op, en ook nederlandse dus.
misschien dat ie daarbij staat?

Geen resultaten voor Oorlogswinter :frowning_face: