oorgaatjes.

hai
ik wil me 2de oorgaatjes laten schieten, weet iemand
in den haag waar je het goedkoopste kunt later doen?
dankje : D

Het kost sowieso maar ¤10.
En ga je nou echt een juwelier zoeken waar je het het goedkoopst kan laten doen? Voor iets dat hooguit ¤15 kost?

JA! Haha.

Bijou Brigitte of de Claires :wink:

Die eerste heeft vaak acties voor 4/5 euro!

oke, tof :slightly_smiling_face:

Juweliers mogen het officieel niet meer doen over het algemeen. Echt goede doen dat dus ook niet meer.

^ waarom zouden ze hetn iet mogen doen o.O
waar moet je het dan gaan doen?
oo wacht haha, domme vraag xd.
maar ik zou gewoon naar een winkel gaan en daar vragen of ze gaatjes laten schieten. geen idee of er eentje echt goedkoop ofzo is

Huh? Waar zou je dat anders moeten laten doen dan? De piercingshop? Die gaan het druk krijgen met 10 jarige kinderen dan. Volgens mij kun je het nog bij iedere juwelier laten doen. Het verschil is wel dat ze nu met een andere techniek werken: ze ‘drukken’ het erdoorheen met een soort perforator i.p.v. dat ze het ‘schieten’.

Dat zou ik wel heel raar vinden, want ik ben laatst nog naar de juwelier (ja, een best goede) geweest om gaatjes te laten schieten.

Indd. de piercingshop ja. Het mag nog wel, maar dan moeten ze verplicht een speciale ruimte daarvoor hebben, dus niet in de winkel zelf. Een hoop juweliers hier hebben dat niet en willen dat ook niet maken, dus hier doet bijna niemand het meer.

http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=364

één van de redenen waarom je ze niet zou moeten laten schieten. maar je moet het zelf weten natuurlijk :wink: Ik houd je niet tegen.

het zijn maar oorbellen kom op.
Iig ik heb ze ook gewoon bij de juwelier laten schieten (en ja dat was dus ook écht een goede) Alles heel schoon en netjes gedaan :]

En een juwelier mag het schieten in je oorlel, zodra het hoger komt moet het echt gepierct worden dus bij een piercingshop

Je kunt overal wel wat van krijgen, kom op zeg.

Een 2e oorgaatje kun je gewoon schieten, want daar zit geen kraakbeen.

Ik heb 1 tweede gaatje (links) en was 7 euro kwijt incl. oorknopje naar keuze en heel goed ontsmetspul.
Ik raad je echt de juwelier aan.

ik zou het gewoon niet laten doen
heb sinds het tweede gaatje echt zodra ik m’n gewone oorbellen ook indoe heftige ontstekingen dus ik laat ze nu dichtgroeien
ben het na 2.5 jaar echt zat

Haha, ik weet het niet, 1, ik woon niet in denhaag, 2, ik heb vandaag pas me eerste gaatje laten schieten
Ja, zolaat, ik wilde het nooooit xd

waarom maakt iedereen er een probleem van?
het zijn maar oorbellen… Ja ze kunnen gaan ontsteken goed ontsmetten en wegontsteking en als het erger is ben je misschien 1 op de zoveel.
Gewoon doen als je het graag wilt :wink: Ik heb zelf nu 2 gaatjes ( alle bij de kanten) En nog ee gaatje wat een tunnel is. Ikheb dus 6(!) gaatjes in totaal laten schieten en nooit problemen mee gehad.
Bij mijn ma werd zelfs een neus piercing nog geschoten :’]

Aan alles zi nou eenmaal een risico vast klaar