Oordopjes voor muziek, welke heb jij??

Hiii iedereen!

Laatst zijn mijn oordopjes stuk gegaan, en ik wil nu nieuwe kopen.
Maar er is zoveel keus, en ik kan niet zien aan de buitenkant of ik de oordopjes ook goed vind klinken.
Daarom even een vraag:

Welk merk oordopjes hebben jullie?
En zit er een goede bass is, niet te blikkerig?

Dan kan ik een beetje kijken wat ik zou kunnen kopen! :grinning:
Alvast bedaaaankt

Beats by Dr. Dre enzo jwz swag. :sunglasses:

Haha ja die geeft echt heel goed geluid, maar past jammer genoeg niet in m’n budget :frowning_face:
Wil er max 30 euro aan uitgeven!

Action oordopjes, blokker oordopjes, slechtste kwaliteit in de wereld maar ik sloop ze zo snel :")

Ik heb gewoon simpel iphone oordopjes :stuck_out_tongue:

Grapje ik heb ze niet, het was sarcasme. :grinning:

Ja klopt haha die kosten rond de 100 euro, de originele dan.

Simpele oortjes van de markt, doen het primaaa.

Ik heb volgens mij oortjes van Sony, voor 10 euro dacht ik. Ik maak ze ook redelijk snel kapot en ik vind het prima geluid. :slightly_smiling_face:

Ik heb mn iphone oortjes nog steeds!

Dank dank voor de reacties!

+ Zeeman en die vind ik zo slecht nog niet eens, van Maxxwel ofzo

Sony heeft hele goeie en zijn ook niet duur

Bedankt!
Ik ga morgen maar op zoek naar een paar van Sony denk ik:)

Deze, wat duurder maar VERDOMME wat een geluid. Ik wil serieus niets anders meer, ook veel bass omdat ik veel naar electro en rock luister.

EarPods van Apple zitten echt ontzettend lekker!

Ik heb deze van Sony http://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-ex10lp-in-ear-koptelefoon-zwart/9000000011298775/

Zitten heel lekker en het geluid is goed alleen de kwaliteit niet super, mijn 1e paar ging na 3 maanden kapot.

Ik heb ze ook en ik wil écht niet meer zonder. Het geluid is zo goed en fijn (zeker voor rock inderdaad).

Apple oortjes en de zeven euro oortjes van de tiger, waren eigenlijk verrassend goed.

Ik heb die wel, kreeg ze gratis bij mijn telefoonabonnement :slightly_smiling_face: voel me idd wel een beetje zoals jouw eerste bericht als ik ze in heb :wink:

Maar ik heb ook sony oordopjes en die zijn ook prima, maar het model dat ik nu heb is uit de collectie, helaas. Maar denk dat ze allemaal wel goed zijn.

Ik heb een neppe Beats koptelefoon uit Sunny Beach :’) Werkt prima, maar voel me soms toch een beetje stom met zo’n ding op m’n kop.