Oordopjes customizen

Ik heb een goede vriend in het buitenland wonen, en af en toe sturen we elkaar brieven en postkaarten.
Omdat hij heel erg van muziek houdt wil ik graag een paar oordopjes kopen en ze zelf beschilderen met acrylverf. Ik weet alleen niet of dat blijft zitten op kunststof… wat denken jullie? hoe zou ik dat het beste uit kunnen testen?

Ja precies, daar zat ik dus ook al aan te denken dat het misschien niet mooi zal blijven. Een telefoonhoesje kan ook maar dan moet dat een hard case zijn om echt mooi te blijven…

Ik weet niet of dit wel gaat lukken met cracks er in idd. Wel een leuk idee. Je kunt het altijd uit proberen op een oud paar of van die goedkope halen bij de action.

Je kan het op een paar goedkope uittesten!

Ja, lijkt me een goed idee. Ik heb nog een paar oude kapotte liggen waar ik op zou kunnen oefenen, voor het geval het mislukt…

Masking tape? http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/creatief-met-maskingtape-276364.msg273014225.html#msg273014225 :upside_down_face:

Misschien zou nagellak werken?

Super leuk dat jullie elkaar nog brieven en kaarten sturen. Oordopjes versturen klinkt erg leuk! Speelt hij zelf een instrument of houdt hij juist van muziek luisteren tijdens een concert of uitgaan? Het versieren met verf of nagellak zoals ik ook al hier in het forum had gezien is misschien niet zo heel hygiënisch.

Ik zal eens even aan mijn broer vragen, hij heeft namelijk een bepaald merk oordoppen die hebben speciaal oordoppen voor muzikanten. Maar hij heeft ook speciale oordopjes voor tijdens het stappen (en slapen) Deze heeft hij in twee verschillende kleuren, misschien zijn die ook wel wat voor je goede vriend!

Ik bedoel oortjes om muziek mee te beluisteren :flushed:

Olieverf gemengd met een beetje lijnolie werkt goed, maar heeft wel een héél lange droogtijd. Maar als de oordopjes van een rubberachtig materiaal zijn gemaakt pakt geen enkele verf.

Ohhhh, ik had het nog nagevraagd en het zijn oordoppen van Alpine Hearing Protection. Ze verkopen volgens mij ook wel oordopjes om muziek mee te luisteren. Maar in ieder geval, veel succes met de oordopjes customizen. Ben benieuwd naar je resultaat!

Het is een leuk idee, maar ik ben niet echt van plan om zulke dure dingen aan te schaffen, bovendien moeten de meeste van die dingen op maat gemaakt worden. Ik heb nog een ander idee wat ik ga maken, en dat is dit: http://www.instructables.com/id/Harry-Potter-style-Hogwarts-Library-Spellbooks/
En dan met mijn eigen verzonnen titel en zijn naam erop! :grinning:

wat een leuk ideee!!