Oorcorrectie over een week! Help!

Hee meiden.

Over een week, 2 januari om precies te zijn, worden mijn oren naar achteren gezet.
Het is iets wat ik al heel lang wil en ik ben ook wel echt blij dat het ook echt doorgaat.
Maar nu de laatste week voor de operatie ingaat, vind ik het doodeng. Ik ben nog nooit geopereerd en ik ben zo bang voor de pijn erna ook.
Ik weet dat het echt geen hele heftige ingreep is, maar ik maak me zo’n zorgen!
Is er iemand die zelf deze operatie heeft gehad, of iemand kent die geopereerd is hieraan en mij een beetje gerust kan stellen?

Bedankt! :bored:

Probeer ipv bang te zijn voor de operate, uit te kijken naar het resultaat! :slightly_smiling_face:

Toch proberen om niet zoveel te stressen en het over je heen te laten lopen. Die artsen opereren zoveel mensen, die weten echt wel wat ze doen. Het is een kleine operatie, dus het is zo voorbij. Uiteindelijk is het het allemaal waard!

ff

Dankjulliewel voor de reacties! Ik heb ook niet echt een keuze dan het allemaal over me heen te laten komen :cold_sweat:

Ik heb zo’n operatie gehad. Het valt inderdaad heel erg mee, ik heb beide oren gedaan. Ik werd onder narcose gebracht, dus van de hele operatie krijg je niks mee. Daarna moest ik een week met een tulband om mijn hoofd lopen, de eerste 2 nachten waren echt verschrikkelijk omdat de verdoving begint uit te werken. Daarna ging het prima en was het meer irritant dan pijnlijk.

Nu, 4 jaar later, ben ik nog steeds heel erg blij en waren die 2 dagen pijn het echt wel waard. Je mag me altijd een berichtje sturen!

Hee iedereen.

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben gisteren geopereerd en het viel reuze mee.
De pijn is soms even kut, maar ook dat is eigenlijk prima te doen.
Me druk gemaakt om niets dus haha :flushed: