Oorbellen

je voelt het wel maar tegen de tijd dat je het door hebt en ‘au’ wilt roepen voel je het bijna niet meer, het brand wel een heuuuul klein beetje :stuck_out_tongue:, maa rje bent wss zo blij met je gaatjes dat je er bijna niks van merkt :stuck_out_tongue_winking_eye:

niks van gemerkt. Het gloeit alleen heel erg.

Bij mij deed het ook best pijn, maar ik ben nou ook niet echt een diehard haha , ehm … ik weet niet of dat chloor er goed voor is? Ik denk het zelf niet, maar ik kan het helemaal mis hebben! Ik zou het eerst even aan de juwelier vragen, en dan de gaatjes schieten! :grinning:

Bedankt allemaal!:smiley:

en bij me 2e gaatjes voelde ik er echt helemaal niks van, ook achteraf niet.

Ik heb het bij een juwelier laten doen. Iets duurder (maar alsnog niet duur) dan bij bijvoorbeeld zo’n klein juwelenwinkeltje, maar dat vertrouwde ik wat beter.

Het schieten zelf deed geen pijn, je voel een klein ‘prikje’ maar dat is over voor je weet. Het is vooral daarna dat het pijn doet. Maar dat is binnen de dag wel over.

Ik dacht dat je die eerste oorbellen er 6 weken moet inhouden? En elke dag een keertje draaien (dat ze niet vastgroeien) en ontsmetten.

Op zich kan je er wel mee op vakantie gaan denk ik. Gewoon goed verzorgen. Misschien dat zout water wel wat kan pikken? Dat weet ik niet. Maar chloorwater deed bij mij in ieder geval geen pijn, want ik ben er ook een keer mee gaan zwemmen toen.

ik heb twee gaatjes in elk oor al sinds groep acht oid en het deed absoluut geen pijn, het was daarna gewoon heel warm, alsof het gloeide ofzo :grinning: succes ermee.

Ik heb m’n gaatjes 5 keer ofzo opnieuw laten schieten omdat ik ze steeds liet dichtgroeien. Moet weer eens oorbellen dragen, want nu gaan ze weer dichtgroeien bijna. :stuck_out_tongue:

oh ik heb het bij de juwelier gedaan, en het kostte 60 euro :confused:
maar dan had ik welgouden knopjes…

Bedankt allemaal!
Denk dat ik straks ga laten schieten!:smiley:

Ga morgen wss blijf vanaaf thuis, vriendin komt;)

Succes alvast :wink:

Succes!

geen flauw idee,
had het al toen ik klein was ;p

succes !

Dankjullie!

Succes:D

Dankje.
Ben toch wel een beetje zenuwachtig:P

Hoeft niet, het is zo voorbij!
Succes! (:

Ik vind dat als je op je knie valt in grind dat het meer pijn doet dan gaatjes prikken.
succes.

Jaja, ik heb gaatjes!:smiley:
Mocht knopje erbij kiezen, moest gewoon voor knopje betalen.
Het deed niet echt pijn:P
Nu is mijn oor wel een beetje rood.