Oorbellen

Ik heb nooit oorbellen gehad, heb er nooit echt interesse voor gehad.
Maar nu wil ik eigenlijk heel graag gaatjes.
Nu vraag ik me af, waar kun je dat doen, hoeveel kost het enz.?

Edit: Heb nu gaatjes!
Heb alleen een vraagje, maakt het uit hoevaak je draait, 1x per dag of mag het ook vaker?

voor mn 2e gaatjes koste t 15 euro, en het was bij een juwelier…

Ik heb het bij een juwelier gedaan en het koste maar 11euro.
Je kan het best even een paar juweliers uit de buurt langs gaan en eventjes de prijs gaan vragen. Zo kan je ook gelijk nog wat geld besparen!

Bij Lucardi voor 9euro.

Hier bij een juwelier is iets van 7 euro voor bijde kanten.

Volgens mij kun je dat bij soweiso elke juwelier wel, en ook bij de Six dacht ik? Het is niet zo duur, maximaal 15 euro denk ik.

Ik heb het donderdag laten doen bij een juwelier en bij mij kostte het 8 euro + 1,50 voor sterilon ofzo.

ligt eraan wat voor oorbel je neemt :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik heb 2 gaatjes in elk oor de 2e keer dat ik ze liet schieten waren ze 15 euro en van de eerste keer kan ik me niks herinneren ik was 3 jaar ofzeu ? :stuck_out_tongue:

Bij de bijou brigitte was het 3 euro. Afgelopen zaterdag…

bij de juwelier was het bij mij gratis.
je betaalt alleen de oorbellen (:

+ goed opletten dat de gaatjes op gelijke hoogte zitten!
:slightly_smiling_face:

denk niet duurder dan 15 euro.

Bij mij was het beide keren 7,50 ofzo. Zoiets.

Bedankt allemaal!:smiley:
Zal binnenkort is gaan kijken bij wat juweliers

Ligt er aan wat voor oorbelletjes je neemt want volgens mij(Tenminste bij de juwlier hier in de buurt) betaal je voor de knopjes en niet voor het gaatjes schieten zeg maar.

doet het trouwens pijn?
ga morgen naar de stad, zal dan miss wat vragen.

Je voelt er vrijwel niks van. En bij mij kostten knopjes 15 euro.

Heel veel mensen zeggen dat het geen pijn doet. Maar ik kan dat niet begrijpen. Je schiet een gat in je oor, dat moet haast wel pijn doen. Bij mij heeft het dus wel pijn gedaan. Maar mijn oren bleken ook een beetje over gevoelig te zijn, dus inmiddels heb ik al geen gaatjes meer.

Bij mij deed het ook pijn, maar ik vond het ook heel spannend. Daarna brandt het wel best erg, maar na een uurtje zal dat wel over zijn:).

[i]ik heb het bij een juwelier bij mij in de buurt laten doen. 10 euro voor beide kanten, inclusief de knopjes van een soort speciaal ijzer.

het schieten zelf deed pijn, maar niet ontzettend erg. gewoon even op de tanden bijten en het is zo over ;] daarna gloeit het nog een paar uurtjes
wat bij mij het meest pijn deed, was het gedoe erna. mijn oorlelletjes gingen ontsteken. ze waren zo dik dat die knopjes erin verdwenen xd met veel sterilon heb ik het nog kunnen redden

het gebeurt niet vaak dat het gaat ontsteken, maar blijf het regelmatig ontsmetten (met bijv. sterilon)! anders kan het goed fout gaan ;][/i]