oorbellen ^^

ik zit te twijfelen of ik nog een extraa gaatje in mijn oor zal doen…
ik heb nu gewoon 1 gaatje maar ik wil mischien nog een gaatje [gewoon in mijn oorlel niet in mijn oorschelp ofzo]
wat vinden jullie daarvan?

heel veel mensen hebben dat, maar zelf vind ik één gaatje toch mooier en netter.

Idd, als je een 2e gaatje heb wordt je ook al meteen voor tokkie aangeschreven [althans, hier…] ik zou het niet doen 1 gaatje vind ik veel leuker :slightly_smiling_face:

Hier is dat niet zo hoor :stuck_out_tongue: Ik vind het allebei wel leuk, ligt er aan wat voor oorbellen je er in doet…

ik heb in mijn 2e plugs zitten
ik vind het wel tof.

ja en hoe je er verder uitziet. ik heb aan beide kanten een extra gaatje en ik krijg er alleen maar complimentjes over omdat ik er voor de rest totaal niet ordinair uitzie (: ik heb ze ook genomen omdat die gaatjes die er al zaten bijna uitgescheurd waren!

Ik vind gewoon 1 gaatje indd netter. Ook voor later.

Ik zou gewoon nog 2e gaatjes laten schieten. Heb er zelf in totaal 3 in mijn oorlel aan elke kant.
Als je bijvoorbeeld bij de eerste gaatjes grote oorbellen wilt indoen, kan je bij die tweede gaatjes bijpassende knopjes doen.
En als je later niet meer wilt, laat je toch dichtgroeien.

Ik vind t wel leuk.
Heb zelf 1 gaatje maar misschien neem ik nog wel een 2e.
Mijn moeder heeft er ook 2 en die ziet er gewoon altijd netjes uit enzo, ze heeft er gewoon mooie knopjes in dus ik vind dat het voor later ook niks uitmaakt :’)

Met 1 gaatje kan je er ook trashy uit zien, ligt er maar net aan wat je erin doet. Ik heb er ook 2 en ik heb er gewoon 2 zilveren knopjes in. En trouwens mijn moeder heeft er ook 2 en dat ziet er ook gewoon uit. Je haar zit er meestal toch voor.

ja ik was dan ook van plan om in de tweede kleine knopjes te doen.
mijn lerares nederlands heeft ook 2 gaatjes maar ziet er nog steeds heel netjes uit

Heb je een foto daarvan, want ik zat daar ook over na te denken, maar ik ben toch benieuwd hoe dat uit gaat zien…

Ik heb 5 oorbellen (2 links, 3 rechts). En nee ziet er niet ordi uit want ik heb meestal niet eens oorbellen in en als ik oorbellen in heb zijn het gewoon zilveren knopjes. 1 of 2 links en 2 rechts (de middelste van de rechter zit dan niks).

^hetzelfde

ik heb 2e gaatje laten schieten maar ik doe er niks mee.

ik heb hetzelfde, alleen dan 3 links en 2 rechts :p. Heb idd in die andere gaatjes alleen zilveren knopjes(en dan niet eens vaak)

Ik heb er 3 in elk oor.
Ik vind het mooi staan en helemaal niet ordinair.
Zelf heb ik er altijd blingers in, voorste groot en dan steeds kleiner.

Ik heb ook 2 gaatjes in beide oren en ik vind het er persoonlijk niet ordinair uitzien:p Ik zit er over te denken om in mijn tweede gaatje nu zilveren strikjes oorbellen te doen…

ik heb het ook, maar ik vind het niet mooi
daarom heb ik ook gewoon altijd in de ‘onderste’ gaatjes zegmaar oorbellen en in de bovenste niet.
het kan leuk staan, maar ik denk dat het bij je moet passen

ik heb er twee in elk oor
en geen spijt van :wink: