Oorbellen

Mwah ik ben nu 13 en ik heb nog geen gaatjes in mn oren. Vond het eerst altijd eng en naja tuttig… maarja mensen veranderen en zit er nu over na te denken om mis toch gaatjes te nemen. Sinds wanneer hebben jullie gaatjes? draag je vaak oorbellen? Doet het pijn? Naja vertel ff alles! :grinning:

xxx

ik kreeg gaatjes toen ik 6 was ofzo, heb er geen last van draag bijna altijd oorbellen

ow en als je ze nu laat schieten dioen ze het anders dan toen dus ik kan je niet vertellen of het zeer deed. een vriendin van me heeft ze laatst ook laten schieten en het deed niet zon zeer zei ze

Een keer toen ik 6 was, toen gingen we oren ontsteken nzo. EN toen op m’n 11de en ik heb er totaal geen last van.

Ik heb gaatjes in mn oren laten schieten toen ik 14 was :wink:
Voor mij hoefde het eigenlijk nooit per se totdat ik in sieradenwinkels en online echt superleuke oorbellen tegenkwam… toen heb ik ze toch maar laten schieten haha :slightly_smiling_face: Gelukkig heb ik dit wel gedaan want ik draag echt iedere dag oorbellen! Knopjes, hangers, echt van alles… kan niet meer zonder! Maakt het toch net ff af vind ik…
en het deed helemaal geen zeer hoor!
xxx

ik heb het vanaf mijn tiende het deed best zeer vond ik maar nu wil ik een 2e gaatje maar ik ben bang dat het zeer doet :blush:

Sinds mijn 6e verjaardag. Ik heb er geen last van gehad en draag bijna elke dag oorbellen

ik had het al laten schieten toen ik 2 jaar was ofzo heel vroeg mja :grin:

ik heb er ook nog 2 gaatjes derbij laten schieten en dat deed niet echt pijn alleen het lijkt net of je word geniet met de nietmachine :stuck_out_tongue_winking_eye:

sinds ik 1jaar was ofzo. Altyd oorbellen; kleine knopjes.

-

Toen ik ongeveer een paar maanden/1 jaar was. En ik heb altijd oorbellen! Voor elk kleding een ander. Ik vind het een leuk sieraad.

tjaa, het doet niet echt pijn maar je voelt het natuurlijk wel, een beetje branderig voelt het… maar ik heb ze ook geschoten toen ik 14 ofzo was… ik zou het gewoon doen!!! :slightly_smiling_face:

toen ik 5 was :grinning:
maar een paar weken later vielen mn knopjes eruit en groeide de gaatjes dicht. toen moest ik het over laten schieten :stuck_out_tongue:

Toen ik 5 was ook :slightly_smiling_face:

In de 1e of 2e ofso , ik durfde ook nooit, maar draag nu altijd wel oorbellen

sinds in 5 was ongeveer denk ik
Ik vond het pijn doen maar ik was ook nog klein het was vast ook de schrik :wink: Ik draag iedere dag oorbellen,allerlei vormen en kleuren egt leuk het maakt het helemaal af ! Dus zeker doen !=D

geeen idee. 7 ofszo.

heb 5 gaatjes.
eerste x is wel een beetje eng maar je voelt er niet zo veel van.
heb meestal glimmertjes in of van die knoopjes.

Toen ik 8 was ofzo
en mn 2e gaatje op mn 11e :stuck_out_tongue:

toen ik acht was kreeg ik ze terwijl ik eerst elf moest zijn.
ze gingen onsteken en toen heb nieuwe op mn elfde laten zetten :stuck_out_tongue:
nu heb ik er 3 in elk oor.
deed geen pijn.
ik heb alleen zelden wat in mijn eerste gaatjes maar wel altijd wat in mijn laaste twee.
don’t know why :anguished:?

sinds ik 3 maanden was hihhiih