Oorbellen ophangen iemand?

Hallooooooo

Ik ben op zoek naar een leuke manier om mijn oorbellen op te hangen. Ik heb ze nu op mijn prikbord hangen, maar daar vallen ze snel vanaf. En zo’n sieradenrek kopen vind ik eigenlijk te duur. Ik ben op zoek naar een leuke/creatieve manier.
Heb jij soms ideeen? Plaats ze hier!

P.S. Leuke ideeen om je kettingen, ringen en armbanden op te bergen/ op te hangen zijn ook welkom!

Groetjes!

Geen idee, ik bewaar al mijn sieraden in sorteerbakjes, van die grote plastic ‘dozen’ met allemaal kleine vakjes en een deksel waarin ik het allemaal opberg.

Ik heb ook geen idee, maar ik zag wel een keer een tutorial van zo’n meisje om ringen op te bergen. Dan maakte ze van zulke meubelvulling een vierkant dat in een bakje paste, maakte ze daar sneetjes in en kon je je ringen opbergen.

Jeah, duidelijk

Maar ik bewaar al mijn sieraden in een ijzeren sieradenboom. Gekocht bij de groothandelbeurs in Utrecht (mijn moeder heeft een sieradenwebwinkel, dus gaat ze daar elke maandag heen :grinning:).

okee hier moet je heel creatief en geduldig voor zijn, maar wij moesten eerst van ijzerdraad van die menselijke figuren maken. en dan dat uitwerken met papier maché dat het helemaal echt een poppetje werd. dat kun je dan zegmaar maken zodat je er sieraden op kan hangen:P ik heb een ballerina gemaakt en daar zouden in principe ook sieraden op kunnen hangen :stuck_out_tongue:

Kijk eens bij de action!

koop iets van de ikea en hang ze daaraan.

ik weet wel iets leuks, maar kan het niet echt uit leggen. plaats zo een foto maar ik krijg me klepje van me telefoon niet open dus kan niet bij me geheugenkaart:P En een usb ding er voor heb ik niet:P

zo’n sieradenpop?
zegmaar een paspop, maar dan van ijzer voor sieraden.
bij de xenoz heb je die!

Je kan een schildersdoek kopen en daar allemaal gaatjes in prikken waar je je oorbellen in kunt hangen :slightly_smiling_face:

Een sieradenboom!

ik zag dit in een youtube filmpje van juicystar ofoziets maar die heeft gewoon van de ikea die office dingen gekocht
zon klein vierkantje met van dat gaas erin en daar steekst ze dan haar sieraden doorheen als je het een beetje snapt haha maar ze heeft ook wel leuke sieraden rekken en op capricci heb je ook leuke
dit is het filmpje dan kun je zien wat ik bedoelhttp://www.youtube.com/watch?v=hS79zNAbBRM

http://img201.imageshack.us/img201/200/spa0330.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Kijk voor mijn oorbellen en kettingen.

Ja , dat is leuk een schildersdoek beschilderen en er dan gaatjes in maken, maar hoe maak je er mooie gaatjes in? iemand een idee?

alvast bedankt.

Opmeten, stipjes zetten met een potlood op de plek waar de gaatjes moeten komen en dan met een klein spijkertje er een gaatje inmaken, of je kunt er gewoon doorheen prikken met een oude oorbel :slightly_smiling_face:

Ik heb bij mijn wasbak zo’n hoekje zeg maar.
en toen heb ik bij de bouwmarkt een kettingkje gekocht.
echt supergoedkoop. op zo’n rol zaten ze.
gewoon stukje afknippen. en dan heb ik ze in dat hoekje gehangen.
en in het kettingkje zitten allemaal gaatjes en daar kunnen mijn oorbellen dan in.

ik heb wat piepschuim gekocht, bij de xenos dacht ik.
en dat heb ik daarna met inpakpapier mooi gemaakt.
en daar prik ik nu al mijn oorbellen in!

kijk een op http://www.laviedemarie.n…kje-rond-middel-grijs.htm daar hebben ze hele leuke oorbellen rekjes. De mijne heb ik daar ook gekocht :wink:

die ijzeren fotolijstjes. zo’n standaartje waar ijzeren dingen uit steken met een rondje er aan waar je foto’s in kan steken, snapje?
die gebruik ik om mijn oorbellen aan te hangen. ziet er ook leuk uit!
hebben ze normaal bij blokker enzo, maar ik kon ze laatst ook niet meer vinden omdat mn rekje vol is.

Ik heb mijn oorbellen aan een etagère hangnen, je weet wel, zo’n ding waar je normaal gesproken taartjes en bonbons op legt. Het is sowieso een handige manier op je sieraden op uit te stallen.

Ik heb een schildersdoek oranje geverfd. Ík vind het heel leuk, en het staat ook heel gezellig in je kamer :'3 &Nee ik draag ze niet allemaal hoor, bijvoorbeeld die 2 paar linksboven, haha.

http://img820.imageshack.us/img820/5144/026rp.th.jpg