Oorbellen kan niet??

Je kan ook allergisch zijn voor goud/zilver in je oren of andere stofjes. Je kan hiervoor natuurlijk ook titanium oorbellen laten zetten door een goede piercer. Dit is een stofje wat er als goud uit ziet. Dit is zeker een aanrader, nadat ik mijn titanium oorbellen had laten schieten heb ik nooit meer last gehad (ik had hetzelfde probleem als jou) Na ze een tijdje langer hebben laten zitten ben ik andere oorbellen gaan dragen en de titanium snachts. Werkt perfect en ik heb sindsdien geen klachten meer. Alleen is titanium wel een stuk duurder.

Kan ook zijn dat je daardoor littekenweefsel hebt waar je ooit gaatjes hebt laten schieten. Ik zou naar een piercer gaan om eventueel wat dingetjes te vragen.

Ik heb ZO vaak oorbellen laten zetten, ik had (heb) precies hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels sinds een tijdje besloten gewoon op te houden met het dragen van oorbellen. Ik heb echt zoveel dingen geprobeerd, maar niets werkte :’) Dus ik volg dit topic ook!

toen ik eerst gaatjes had, kon ik geen oorbellen verdragen die niet goud zijn, net zoals mijn mama, stilletjes aan begon ik een uur, een paar uur, een dag neit-gouden oorbellen te dragen, ik raakte er een soort van ‘imuun’ tegen! dus, misschien moet je gewoon even doorbijten en na dat je geschoten oorbellen een paar weken er in zitten (tot je oorbellen mag) gouden proberen? of direkt met goud schieten? hoop dat je er wat aan hebt!

Als t bij mij uiteindelijk ook niet kan ga ik van die clip dingen dragen of van die dingen die je om je oor kan doen
http://www.sieradenkistje.nl/a-25596203/oorbellen/ear-cuff-anchor/. (op die site staan er meer)

Ik wist niet dat dat kom! Bedankt voor de tip

Kom is dus KON

Heeft er mss iemand toffe ideetjes om oorbellen op te bergen nu steken ze in van die saaie plastic doosjes allee ideeën welkom

Je zou je kunnen laten informeren bij een goede juwelier die misschien oorbellen heeft die niet zo gauw zweren.
Ik heb al jaren twee gaatjes en zo nu en dan raken ze ook ontstoken. Ik doe er dan steryllon op en klarie.

Voor hangers had mn vriendin n idee: bij de action heb je zon hart waar je sieraden aan kunt hangen, en daar kunnen dus heel veel hangers aan, er zijn ook genoeg andere oorbellenhouders, voor de hangers

Srry foto doet t nie, misschien de link

Dat is raar! Toch maar eens proberen dan. Ik ben trouwens 13

Dankje, ik zal eens kijke hoe duur titanium zweerknopjes zijn

Je kan ook staal proberen, daar kun je niet allergisch voor zijn.

Tja, dat is een nadeel ja, maar als t echt werkt kan ik dat toch maar beter doen, bedankt voor de tip!

Dat is wel een voordeel. Ik zal nog wel op internet zoeken naar de prijs. Dankje voor de tip!