oorbellen ja of nee?

Ik twijfel of ik oorbellen zal nemen. Hebben jullie voor en nadelen van oorbellen?

Voordeel dat het leuk is, en nadeel dat het KAN ontsteken…
Je kan het ook gewoon doen, en als je het toch niks vindt kan je ze eruit halen en dicht laten groeien.

ik heb al bijna mn hele leven oorbellen, ik vind oorbellen mooi en je hebt ontzettend veel keus
ja het enige nadeel is idd dat het kan ontsteken, maar daar heb ik *klopt even af* nog nooit last van gehad! Alleen in mn 2e gaatjes, maar dat was niet echt ontstoken, meer geirriteerd denk ik… maar daar draag ik nu geen oorbellen meer in

ik heb ook al vanaf me derde jaar oorbellen en het is 1 keer ontstoken maar dat kwam omdat ik niet tegen goud kan.
ik zie weinig nadelen aan oorbellen, je hebt veel keus en kan leuk er je kleding mee combineren.

als ik een dag geen oorbellen in heb voel ik me juist leeg, alsof er iets mist :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja, ik voel me zo kaal zonder oorbellen.
ik krijg voor mijn verjaardag 3 gaatjes erbij (:

en, het doet eerst pijn. maar dat verschilt per oor. dus ik kan er niet veel over zeggen XD

voordeel: het staat leuk, je kan er dingen mee combineren, etc.
nadeel: het kan ontsteken. maar dat gaat ook weer over duss…
ik zou het gewoon doen !

ik raad het wel aan!
ik heb sinds toen ik 2 maanden was al oorbellen, en het is nog nooit ontstoken…
het is misschien gevoelig als je ze laat schieten, maar dat is ook maar 1 dagje en daarna ben je er vanaf en heb je voor de rest van je leven mooie sieraden aan je oren hangen :wink:

wat houd je tegen?

Eigenlijk houd me tegen dat ik er niet zeker van ben of het wel mooi staat…

Als het niet staat: So what? Dan haal je gewoon je oorbellen eruit, en weg gaatjes!

om te kijken of het mooi staat hebben ze tegenwoordig heel veel verschillende clips! kijk eens bij claire’s ofzo, daar hebben ze veel oorbellen voor mensen zonder gaatjes.

en anders groeit het ook gewoon dicht als je geen oorbellen in hebt, maar je moet sowieso na het gaatjes schieten een paar weken met knopjes lopen, ook al vind je ze niet mooi. En eigenlijk vind ik oorbellen bij iedereen staan, maar je moet wel het juiste soort kiezen. Bij mij staan grote hangers namelijk niet zo, maar kleine ringetjes en knopjes wel.

Jaa oorbellen staan iedereen! Zou het zeker doen

-

ik hou van oorbellen :grinning:
zonder voel ik me helemaal kaal
(ik heb er 9 x’] 5 aan de ene, en 4 aan de andere kant)

ik zit ook te twijfelen, omdta als ik wil, wle direct 2 in een oor wil…
X

ik heb sinds mijn negende ofzo oorbellen
en sinds mijn twaalfde tweede oorbelgaatjes zegmaar.
alleen ik las op je profiel dat je 17 bent?
mijn moeder heeft ook op dr zeventiende
pas oorbellen laten schieten en zei
dat het toch wel wat meer pijn doet omdat
je oorlellen al een stuk dikker zijn zegmaar.
maar je hoeft je niet druk te maken over dat
oorbellen niet staan ofzo want oorbellen staan
iedereen! ;d

ik heb mn hele leven al oorbellen
en als je denkt dat het je niet staat, nou oorbellen staan bij iedereen
desnoods doe je alleen van die zilvere knopjes ofzo in
maar je hebt echt veeeeeeel keus
ik zou het dus doen

ik heb al een paar jaar oorbellen, heb eerst ook heel lang getwijfeld, en toen het nog niet helemaal genezen was is het wel een beetje gaan ontsteken, maar het was het egt wel waard, want nu zijn ze helemaal genezen, en dan hebje maar een kleine kans dat het weer gaat ontsteken, en je hebt er kei veel plezier van :grinning:

ik heb al sinds m’n 4de/5de oorbellen :stuck_out_tongue:
en ik heb sinds groep 5 twee gaatjes (:

maar ik vind het gewoon leuk en ik heb er geen problemen mee

idd ik vind dat ook lelijk als er niets in zit