Oorbelgaatje & stretchen

Hoi hoi,

Ik wist niet zo goed onder welke topic dit dilemma zou vallen, dan maar een ‘lifestyle’ met piercings :slightly_smiling_face:.
Ik heb momenteel 2 oorbelgaatjes in elk oor, en ben al een paar maanden bezig met de tweede dicht laten groeien. Ik wil namelijk graag mijn oor gaan stretchen (tot max 6 mm). Alleen ik kwam er vandaag dus achter dat mijn tweede oorbelgaatje nog niet dicht is, ik kan er met gemak weer een oorbel in duwen als ik dat zou willen. Mijn ene oorbelgaatje staat heel dicht op de ander, de andere 2 zijn relatief ver uit elkaar, wat ook weer een dilemma is. Ik wil namelijk heel graag dat mijn toekomstige opgerekte oren dicht kunnen groeien tot zo’n 1 mm. Ik weet dat stretchen altijd een risico met zich meebrengt maar de kans dat je oor niet meer dichtgroeit als je tot max 6 mm gaat is minuscuul. Dus lang verhaal kort: Wanneer zou mijn 2e oorbelgaatje volledig dicht gegroeid zijn? En als ik nu al begin met stretchen en mijn stretcher tegen het raken van de tweede aanzit, scheurt dit dan door?

Groetjes, Charlotte

oren stretchen what ?!

Is een algemeen topic voor (:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/oren-stretchen-nodige-info-vragen-webshops-196144.0.html