oorbel

[i]hoi. (:
hoe weet je of je oorbelstokje ver genoeg in het vlindertje zit ?
want ik heb laatst oorbellen laten schieten, en weet niet of hij er zo ver genoeg in zit.
en hoe doen jullie ze uit? bij mij wil het bijna niet.

bedankt !<3[/i]

um aandrukke?

Als het goed is voel je dat.
Dan gaat hij over een soort inhammetje in het ‘vlindertje’ heen zegmaar.
Daar moet je gewoon even aan drukken.
Dan even kijken of hij er niet zo afglijdt en klaar is kees.

Gewoon duwen tegen je oor?

& hoevaak per dag moet je dat druppelen?
ben het vergeten :blush:

ik deed 2 keer per dag
maar het kan ook minder

Het vlindertje kan beter niet tegen je oor aan zitten, dan kan hij er met pech in gaan groeien. GEEN sterilon druppelen, dat is bullshit en irriteert alleen maar! Gewoon afspoelen onder de douche, verder niets aan doen.

Bij mij werkt sterilon juist heel goed
als ik ontsteking heb is het dan zo over :wink:

Ja, als je een ontsteking hebt is die misschien zo over, maar sterilon houdt de wond open. Als je dus geen ontsteking hebt kun je sterilon dus beter in de kast laten staan, dan genezen je gaatjes veel sneller en gezonder. Je lichaam kan dat zelf wel aan.

ja, sterilon haalt de natuurlijke vetten van je huid weg en die heb je juist nodig om te wond te genezen. dus alleen sterilon gebruiken als het ontstoken is!

tip: gebruik unicura zeep! als je aant douchen bent je oorbelletjes mee wassen en goed afspoelen… (kun je het beste op het laatst doen zodat je ook gelijk de shampoo en dergelijke wegwast die er vaak op blijven zitten) veel beter dan sterilon!

De beste tip is nog wel om er met je klauwen vanaf te blijven.

Amen.
De meeste mensen proberen het ‘zo goed mogelijk te verzorgen’ maar daardoor verstoor je juist de natuurlijke genezingsprocessen e.d. :woman_student:

Dan zeg ik niet dat je geen Unicura mag gebruiken, dat is super mild spul en kan ook geen kwaad.

true!

maar ik moet zeggen dat ik het zelf toch fijner vind er ‘iets’ aan te verzorgen door af en toe unicura te gebruiken… je eigen lichaam kan ook niet alles namelijk :wink:

Ook true! Beetje hulp kan geen kwaad, Unicura is fine. (: Maar proberen te helpen met sterilon is als seksen voor je maagdelijkheid. xD Offf oorlog voeren voor vrede, eerder nog.