Oorbel kapot

Hee girls

Mijn oorbel is kapot, dat stokje zeg maar wat je door je oor doet is afgebroken en ik wil hem heel graag maken omdat het een van m’n lievelingsoorbellen is. Weet iemand of je dit bij de juwelier ofzo kan doen? Alvast bedankt!

x

Als het zo’n haakje is zoals bij een vraagteken (je weet wel ?) dan kan je dat kopen in hobbywinkels.
Anders denk ik wel dat een juwelier dat kan maken.
Je moet wel weten hoeveel geld je er voor over hebt natuurlijk :slightly_smiling_face:

ik maak dr altijd kettingen van als dat gebeurd haha, maar idd juwelier.

Ehm nee het is echt zo’n stokje:

http://marijuana.lu/images/ying_yang_metal_earring.jpg

En dat is gewoon afgebroken omdat ik er op ben gaan staan
Maar denk je dat een juwelier dat kan maken? :s Lijmt hij er een nieuw stokje aan ofzo?
Maar is dat heel duur dan bij de juwelier?

Is het echt zilver of niet?

je kan het daar altijd gewoon gaan vragen toch?

Ik heb dat toen ook eens laten doen, en toen was hij binnen no-time weer kapot.

je kan het gewoon vragen, en als hij dan weer stuk gaat dan moet je gewoon geld terugvragen hoor xd.

Ehm nee volgens mij niet xD

Maar het is dus niet aan te raden om bij een juwelier te laten maken? :frowning_face:

Je kan ook gewoon langs gaan bij de juwelier, dan kom je er vanzelf achter

Misschien kan heel dat ijzertje eraf, en dan ergens bij een winkel zo’n nieuw dingetje kopen?

ik denk eigenlijk dat die oorbel opnieuw kopen goedkoper is… of is die niet meer te koop?

misschien zelf solderen dat doet mijn vader altijd voor me als de mijne kapot zijn

Ehm nee die had ik lang geleden gekocht toen ik nog in Zweden woonde, dus denk niet meer dat ik die nog kan vinden xD

Maar ik ga gewoon naar de juwelier van de week, als ik zelf dingen ga doen ben ik bang dat het alleen maar erger word

waaw heb je in zweden gewoont:d geweldig! zou ik ook willen! Het fashion land

+ Heb je en blogg

ik heb dus wat jij hebt echt precies vandaag mee gemaakt! ook der opgaan staan ook het stokje der af enook nog es een snee in me teen! maar effe ontopic ik heb geen iedee(: