oor stretchen.

ik wil beginnen met mn oor te stretchen.
[ik weet niet of er hier veel mensen zijn die er ervaring mee hebben, maarja kan het altijd proberen he-_-]
iemand tips hoe ik het best kan beginnen?
& hoelang moet je stretchen tot je een plug erin mag/kan doen?

Moet je aan creaXcore vragen, zij is er ook mee bezig xD

idd zoals cupcakequeen zegt :]
Ik vraag het me eigenlijk ook af, ik wil mn oor ook (ooit) eens stretchen.

ik ook mss, maar wel als ik wat ouder ben xP

is dat met zo een ring erin?

http://tattoo.about.com/library/graphics/onion1.jpg

zoiets

maar ik wil n plug, geen tunnel(:

ik wil 't ook maar dan niet met een ringetje maar zo:

http://z.about.com/d/tattoo/1/0/L/i/011104g.jpg

maar een vriendin was er ooit mee begonnen en het meurde echt als de (£*$"£$
en daar heb ik niet zo heel veel zin in moet ik zeggen xP

uhu dat wil ik dus ook, kon alleen zo snel ff geen goed plaatje vinden:P
maar ik las op internet dat je t elke dag gewoon goed schoon moet maken en dat t dan niet vrot gaat ruiken-_-

-

als je zegmaar een normaal oorbel gaatje heb, en die ga je dan oprekken totdat er een plug/tunnel inpast.
dus op het onderste plaatje het oranje dingetje;)
ik weet niet of het zo veel duidelijker is geworden, maarja-_-

De plug/tunnel zit op de plaats waar normaal het gaatje van je oorbel zit, in je oorlel, snap je (kinkt nogal vaag :])

kga t denkik morgen maar eens bij de piercingmeneer vragen-_-’

tunnel is mooier! Ik wou er ook mee aan beginnen, 1 oor. Maar dat is nogal lullig als ik hem er uiteindelijk uit wil halen ( een facking oma met een tunnel? ¬¬’) Dan ziet dat er belachelijk uit.

@ xBam.

Het is je oor groter maken, ter decoratie :slightly_smiling_face:

als je niet laat uitsnijden of te groot gaat, groeit het vanzelf weer dicht na een tijd(:

Zo klein mogelijk beginnen =](van het gaatje wat je al had naar 4 mm bijvoorbeeld)
En ik raad je vaseline erbij te gebruiken, dat stretcht makkelijker n___n

Als je wil, kun je gelijk na het stretchen er al iets in doen. Ik heb daar meegewacht tot ik op 8 mm zat, want plugs en tunnels zijn niet goedkoop <<
Ik heb nu in 1 oor een plug zitten van 8 mm en die kostte alleen al 8,50 o_O

wat doe je er dan in de tussentijd in zegmaar? gewoon n stretcher?
dat is dus het gedeelte wat ik niet helemaal vat:P haha

Uh ja sorry ja gewoon de stretcher n__n zitten elastiekjes bij namelijk dus dan blijft ie goed zitten =]

okee, dankjewel(:!
&waar heb jij je stretchers gekocht?

Ik heb mijne nou ongeveer een jaar, en ik had voor de gein een keer een klein rietje in m’n oor gedaan (het gaatje was al een beetje uitgescheurd, anders had ik het niet gedaan), en later er nog eentje bij en toen een grote. Later een plug gekocht en daarna weer een grotere om hem weer op te reken.
Vorige week heb ik 'm opgerekt van 6 naar 8 mm met een stretcher en nu heb ik er gewoon een 8 mm tunnel ingedaan.
Je kan ze kopen in de piercingshop, maar ik heb mijn nieuwe tunnel laatst gewoon bij de London gekocht.
En op alloverpiercings.nl hebben ze ook leuke plugs/tunnels/stretchers :slightly_smiling_face:

1]geen verstand van.
2]ik hoef het zelf ook niet.
rede 1] Help.
rede 2] Grote oren.
rede 3] Ontstekkingen. [net als nu ; oorontsteking :pensive:]