Oor laten toe naaien .

Voor ik even begin, ik weet dat deze vraag normaal bij Oren stretchen etc. hoort maar daar antwoord niemand een beetje dood daarzo .

Ik heb al enkele jaren stretchers 1tje zat op 30mm en de ander op een kleine 12mm . Nu begon ik last te krijgen van alle soorten matrialen , metaal, plastic etc dus gingen ze vaak ontsteken en toen had ik het wel gehad . Ik heb ze uitgedaan mijn 1e kant is zo goed als dicht maar mijn andere blijft steken op een ongeveer 10mm .
Nu ben ik op het idee gekomen om hem te laten dichtnaaien , ik ga binnenkort langs bij mijn huisdokter om me te bevragen .

Nu is mijn vraag , heeft iemand ervaring met een stretcher laten dichtnaaien, of iemand die je kent ofzo ? Had je complicaties , pijn en ziet het er mooi uit ? Of andere tips buiten het naaien .

Google heb ik al geraadpleegd maar vond niet wat ik wou :slightly_smiling_face:

Hmm nee ik heb zelf geen ervaring met dichtnaaien. Maar een vage kennis van mij had zijn oren te snel opgerekt (lees van 4 mm naar 16 of zoiets) en die moest toen naar de EHBO en daar hadden zijn oren dicht moeten maken omdat hij zijn oren gewoon had verneukt. Over bloed etc, nja je kunt je er vast wel een beeld bij voorstellen. :stuck_out_tongue: Bij hem zag je het natuurlijk wel, maar dat is ook niet zo gek als je zo’n open wond hebt die je geforceerd hebt gemaakt.

Maar ik had op mtv ook eens een aflevering gezien van made van een jongen die ze ook liet dichtnaaien en bij hem zag het er super netjes uit! :slightly_smiling_face:

Succes in ieder geval! Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt en wat je nu uiteindelijk gaat doen.

Hm ik ga die aflevering maar eens zoeken hehe !
Ja oke 4 naar 16 is ook niet zo een geweldig idee :stuck_out_tongue:
Maar ik denk wel dat ik ze laat toe maken, vanzelf dichtgaan gaan ze sowieso niet meer .