Ook zo'n zin in de zomer?

Hebben jullie ook weer zo’n zin in de zomer en zijn jullie de kou en de regen ook zat?

Ik wel! Ik vind schaatsen, warme chocolademelk, en de feestdagen en oud en nieuw heel leuk, maar als dat weer een beetje voorbij is ben ik het meteen zat, en dan wil ik het liefs direct mijn winterjas, shawl, handschoenen en muts omwisselen met een kort rokje, teenslippers en een grote zonnebril op je gebruinde gezicht en weer lekker shoppen voor vrolijke zomer kleding, naar het strand en terasjes gaan met vriendinnen, uitkijken naar het moment van de begin van de zomervakantie, en heerlijk relaxen, uitslapen, mijn nagels in allerlei kleuren lakken, smoothies en milkshakes drinken, ijsjes eten, tot 's avonds laat buiten blijven en alleen maar leuke dingen doen!

Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

aah jaaa ik heb er ook echt zin in. gewoon in een jurkje je slippers naar buiten met een zonnebril, ja wil wel dat het niet zo veel gaat regenen enzo dan want daar heb ik echt geen zin in. :’)

Ja! Ik wordt echt gek van die kou!

Je hebt helemaal gelijk! Al heeft dit lente-achtig weertje ook wel wat.

ja echt super veel zin in! :dancing_women:

Altijd als het al een tijdje winter is, wil ik dat het zomer is. En als het al een tijdje zomer is, wil ik dat het winter is. Dus ja, ik heb al ongelofelijk veel zin in de zomer! Ik ben het beu om altijd 10 lagen aan te doen. En van mooi weer word ik goedgezind :slightly_smiling_face:.

Nee.
Ik irriteer me dan altijd dood aan die mensen die net doen alsof het 50 graden is (ik loop als het 25 graden is gewoon in een trui.) Plus ik hou niet van een gebruind hoofd (of lichaam)

Het hoeft van mij niet echt super zomer-achtig te worden, veels te warm en al die kleine rot insectjes =P Doe mij maar de lente, graadje of 23, daar heb ik wel zin in =D Ben al bezig met m’n kast opruimen zodat straks al m’n nieuwe kleertjes voor de lente er in kunnen =D

Oh! Jaaaa, ik begrijp precies wat je bedoelt! Die feesten en kou en sneeuw enzo, is allemaal leuk, maar als t n beetje over is, dan heb ik er ook meteen genoeg van. Van mij mag t zonnetje schijnen, lekker warm, zonder jas naar buiten, heeerlijk!

Ja! Ik hou zo van de zomer :grinning:

ja

ooh ik heb echt zin in de zomer;D
alleen heb ik haat aan muggen!

Jaa!!!
Ik echt zooo zin in de zomer!!! :grinning::smiley:

Ik heb ook zo’n zin in de zomer! Lekker naar Kroatië :grinning:

kan niet wachten!!! :grinning:
hele zomervakantie naar KRETA!!! :grinning:
zo’n zin in… ^^
maar ik heb altijd al een pesthekel aan de winter gehad.

Aaaaah, zoveel zin in! Lekker met al je vrienden dingen doen, niks je aan je hoofd. En dan ook nog eens 2 weken naar italië, yeah. =)

Jaaaaaaa, onwijs veel zin in!

Jaa, ik wil mijn zomerjurkjes, ballerina’s, rokjes, bikini’s enzo weer aaaaaan … en het duurt nog minstens 4 maanden ofzo :expressionless:

jaaaaa =)
heerlijk zonder jas fietsen, in de zon liggen, buiten huiswerk maken, op de trampoline springen, 's avonds langer licht, nieuwe kleren kopen, jurkjes aankunnen, spontaan softijsjes kopen, ik heb er echt zin in!

God, ja, Italië voor 3 weken<3

Ik kijk er nu al naar uit, en niet alleen in de zomervakantie, maar de hele zomer/lente eigenlijk.