Ook zo alleen met kerst en nieuwjaar?

Hey meiden!

Veel van jullie zullen met veel vlinders in hun buik rond de kerst- en nieuwjaarsdagen bij hun vriendje zijn, maar sommige zullen zich juist helemaal eenzaam voelen! Zeg nou zelf, de hele vakantie op de bank hangen is ook geen pretje…
Misschien is het leuk om een lijstje samen te stellen om te kerst- en nieuwjaarsdagen te overleven zónder vriendje.

-Nodig eens wat vriendinnen uit, ga samen uit eten of houd een gezellig (slaap)feestje!
-Eens in de tijd met je familie optrekken is ook geen hell, dus kom maar op met die monopoly stukken! (:

Iemand misschien meer tips? :grin:

Ik ga beide dagen naar mijn familie toe, ik verveel me niet!

Ik heb dan wel een vriendje maar ik ben met oud & nieuw gewoon bij mijn vriendinnetjes hoor! Niks saai, ook zonder vriendje zou ik me prima vermaken. En met kerst vind ik het alleen maar saai om naar zijn familie te gaan, ik ga liever stappen met m’n vriendinnen haha.

Heb dan wel een vriendje maar vieren de feestdagen niet samen!
Ik vier kerst met familie… samen eten, drinken, en spelletjes spelen!

Ik ga met mijn vriendinnen een feest geven en ik ga naar familie. Met oud&nieuw blijf ik lekker thuis :wink:

Ik heb deze hele week elke dag feestjes met kerst ga ik naar familie en met oud & nieuw ben ik met vriendinnen verder heb ik nog genoeg schoolwerk te doen dus ik verveel me niet hoor!

ik heb wel een vriendje maar bij de kerst ben ik bij me vader ( ouders gescheiden)
Bij oud & nieuw , na 12 uur bij me vriend want dan gaan we uit.

Ik heb een vriend, maar met kerst ben ik waarschijnlijk gewoon met familie / vriendinnen. En met oud en nieuw tot 12 uur samen met m’n vriend (want ben alleen thuis verder) en daarna stappen met zijn en mijn vrienden (:
Maar als ik geen vriend had gehad, had ik deze dagen ook prima overleefd hoor. Vindt het ook gezellig met familie en vriendinnen!

ja helaas wel. gewoon kerst en oud/nieuw met mijn mams en kat.

Ik ga ook naar familie :3, alleen Tweede Kerstdag heb ik niks gepland. Ik hoop op een rustige dag met alleen mijn vriendje <3

Ik en mn vriend werken samen, en we zijn ook met kerst open, dus we zijn zowiezo bij elkaar, kerstavond & 1ste kerstdag eten we bij hem thuis, 2de kerstdag bij mij thuis, dan nog n week werken tot oudjaar en bij hem thuis oud op nieuw vieren. Voor mij word het dus een jaar met vriend, met weinig familie…